کد خبر: ۵۱۸۷۳۱
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

جزئیات درمان «معصومه» قربانی اسیدپاشی تبریز

با پیگیری‌های انجام‌شده توسط پزشکان کمپین نذر مهربانی و مشارکت داوطلبانه و خیرخواهانه پزشکان و خیّران، صبح امروز درمان «معصومه» دختر ۲۶ ساله تبریزی که توسط خواستگارش مورد اسیدپاشی واقع شده بود آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
طی روز‌های اخیر خبری درخصوص اسید پاشی بر روی بدن دختر ۲۶ ساله تبریزی در رسانه‌ها منتشر شد؛ این حادثه به‌دلیل پاسخ منفی «معصومه» به خواستگارش رخ داد و خواستگار شیطان صفت نیز با تهدید معصومه اقدام به قطع انگشتان وی و پاشیدن اسید بر سر و صورت و بدن معصومه کرد.

بلافاصله پس از انتشار این گزارش تعدادی از پزشکان به صورت داوطلبانه مسئولیت درمان و پیگیری مشکلات وی را بر عهده گرفتند و این بیمار توسط آمبولانسی که هزینه آن توسط خیرین تهیه شده بود به تهران منتقل شد.

آغاز درمان «معصومه»

پس از پیگیری‌های انجام شده در کمپین نذر مهربانی و با تلاش‌های دکتر زهرا نظری، صبح امروز جراحی برداشت ضایعات پوستی وی توسط دکتر مصطفی ده‌مرده‌ای آغاز شد؛ همچنین پس از انجام این عمل جراحی عمل پیوند قرنیه چشم‌های معصومه نیز آغاز خواهد شد.

البته تیم پزشکی معصومه پس از معاینات و بررسی‌ها متوجه شده‌اند که وی از ناحیه سینه نیز توسط فرد ضارب مورد اصابت چاقو قرار گرفته است که به دلیل سوختگی این آسیب به صورت عادی قابل تشخیص نبوده است.

کمپینی برای درمان «معصومه»

از آنجایی که ضایعات برجای مانده از این حادثه بسیار شدید بوده و قطعا نیاز به ادامه روند درمان و انجام جراحی‌های مجدد خواهد داشت و البته این موضوع نیازمند هزینه‌های بسیار سنگینی خواهد بود.

در همین راستا بر آن شدیم تا برگزاری کمپین نذرمهربانی برای تامین هزینه‌های جاری و جانبی درمان معصومه گامی موثر برداریم؛ مخاطبان فارس و خیرین می‌توانند برای کمک به بهبود وضعیت جسمانی (روحی و روانی) معصومه کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت «۵۰۲۲.۲۹۷۰.۰۰۰.۳۰۱۸۴» به نام بنیاد خیریه وفاق سبز واریز کنند؛ مبالغ جمع شده تماما برای درمان و نیاز‌های حاشیه‌ای درمان معصومه هزینه می‌شود و روند آن را نیز طی گزارشی در خبرگزاری فارس منتشر خواهیم کرد.

لازم به ذکر است این تنها شماره کارت برای رسیدگی به مشکلات درمانی معصومه است و مردم مراقب شماره‌های دیگر که توسط برخی افراد سودجو در شبکه‌های مجازی در حال انتشار است باشند.

همچنین مخاطبان فارس می‌توانند از طریق برقراری ارتباط با آی دی تلگرامی FARS_SALAMAT@ و شماره تلفن ۰۲۱۴۲۰۸۲۲۳۷ سوالات خود را در این زمینه مطرح کنند.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین