کد خبر: ۵۱۸۷۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹
هلاکت و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌ها

شهادت 2 مرزبان در مرز میرجاوه/ اطلاعیه سپاه: ناکامی تروریست‌ها در تصرف برجک مرزی ناجا

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: 2 مرزبان این استان بامداد امروز /سه شنبه/ در درگیری با گروهک تروریستی در مرز میرجاوه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرگرد ابوالحسن ضیایی در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مرزبانان از ساعت یک تا سه بامداد امروز در نقطه صفر مرزی میرجاوه با گروهک تروریستی درگیر شده بودند و با تمام توان با این گروهک مقابله کردند.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی ادامه داد: در این درگیری استوار یکم وحید حسین زاده و سرباز وظیفه ابوالفضل غلام پور به شهادت رسیدند.

وی افزود: نیروهای مرزبانی همچنان با تجهیزات و امکانات در منطقه حضور دارند و اجازه هیچ گونه تجاوزی را به اشرار مسلح و گروههای معاند نظام نمی دهند.

میرجاوه در 75 کیلومتری شرق زاهدان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

اطلاعیه قرارگاه قدس

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه نیز در اطلاعیه ای از اقدام قاطعانه رزمندگان این قرارگاه در ناکام گذاشتن حمله بامداد امروز( سه شنبه) تروریست ها به یک برجک مرزبانی در منطقه مرزی میرجاوه خبر داد.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد:  در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه  ) یک تیم تروریستی از داخل خاک پاکستان با حمله به برجک مرزبانی ناجا در «میل مرزی ۸۹»، قصد تصرف آن را داشتند که با مقاومت شدید نیروهای مرزبانی مستقر در برجک مواجه و با ورود نیروهای احتیاط به منطقه برای کمک به آنها، طی یک درگیری شدید، اقدام قاطعانه و بموقع رزمندگان اسلام تروریست ها را در دستیابی به هدف شوم خود ناکام گذاشتند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در این درگیری سه نفر از تروریستها به هلاکت رسیدند و تعدادی زخمی و متواری شدند و بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیروهای احتیاط با یک تله انفجاری، دو تن از رزمندگان دلاور سپاه شهید و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

 گفتنی است؛ همچنین در حمله ناکام تروریست‌ها به این برجک ، یکی از مرزبانان دلاور نیروی انتظامی نیز به شهادت رسید.

 در این اطلاعیه تاکید شده است:نیروهای مستقر در منطقه اعم از  رزمندگان دلاور نیروی زمینی سپاه ، مرزبانان غیور نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی و دفاعی غیرتمند جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی کامل برای مقابله قاطعانه با هرگونه تحرک و اقدام از سوی دشمنان انقلاب و ملت ایران برخوردار بوده و از کشورهای دوست و همسایه انتظار دارد خاک خود را محل جولان مزدوران استکبار جهانی قرار ندهند.

اسامی شهدا و مجروحان

خبرگزاری تسنیم نیز نوشته است: در درگیری شب گذشته مرزبانان و نیروهای بسیجی با اشرار، ۴ تن از نیروهای مرزبانی و بسیج شهید و ۳ تن نیز مجروح شدند.

این درگیری دیشب در بخش مرزی ریگ ملک شهرستان میرجاوه میل 89، حد فاصل پاسگاه چاه لشکر رخ داد که به دنبال آن دو نفراز نیروهای مرزبانی و دو نفر از بسیجیان طرح امنیت به شهادت رسیدند و سه نفر از نیروهای مرزبانی و بسیجی هم مجروح شدند.

همچنین در این درگیری ابوالفضل غلام پور، وحید حسین زاده از مرزبان ناجا و زکریا نوتی زهی و محمود رجب نیا از نیروهای بومی بسیجی منطقه شهید شدند و علی رضایی، محمود جلیلی و محمد عثمان وحیدی فر مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، 2 نفر از اشرار نیز به هلاکت رسیدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
باید یک تودهنی به پاکستان زده شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین