کد خبر: ۵۱۸۷۹۸
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
داین ابوت تصویر جعلی‎ای درخصوص بمباران تهران توسط اسرائیل منتشر کرد

گاف وزیر بریتانیایی در انتشار تصویر جعلی بمباران تهران توسط جنگنده اسرائیلی!+عکس

وزیر خارجه دولت سایه بریتانیا در متن خود نوشته است که نخست وزیر بریتانیا دموکراسی آن کشور و لزوم ارجاع مسائل مهم به پارلمان و کسب مجوز از نمایندگان را نادیده گرفته است. با این حال، متن و نقد او به دلیل عکسی که همراه آن منتشر کرده زیر سوال رفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل- «داین ابوت» از وزرای دولت در سایه بریتانیا از حزب کارگر به تازگی عکسی جعلی و تغییر یافته با فتوشاپ از حمله فرضی اسرائیل به تهران را در توئیت خود منتشر کرده و زیر آن عکس متنی را در محکومیت اقدام نظامی اخیر دولت محافظه‌کار بریتانیا عیله سوریه نوشته است! 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ روزنامه بریتانیایی «سان» با انتشار این خبر می‌نویسد: وزیر خارجه دولت سایه بریتانیا در متن خود نوشته است که نخست وزیر بریتانیا دموکراسی آن کشور و لزوم ارجاع مسائل مهم به پارلمان و کسب مجوز از نمایندگان را نادیده گرفته است. با این حال، متن و نقد او به دلیل عکسی که همراه آن منتشر کرده زیر سوال رفته است. او پس از انتقادات مطرح شده از این عکس نوشته است که واقعا جای تاسف دارد که مسئله اصلی حمله به سوریه است و اکنون شما به عکس من که مشخص است صحنه‌ای تخیلی از حمله فرضی یک فروند اف-۱۵ اسرائیلی به تاسیسات هسته‌ای واقع در تهران است را مورد حمله و نقد قرار داده‌اید و به مسئله اصلی توجهی نمی‌کنید. 

«جیمز کلیورلی» معاون نخست‌وزیر بریتانیا خواستار حذف این عکس از سوی ابوت شده و آن را خنده‌دار، بچه‌گانه و گمراه‌کننده خوانده است. او نوشته است استفاده از این عکس کاملا «غیر قابل قبول» است. او نوشته که این عکس اشاره‌اش به حمله به خانه‌های غیرنظامیان است؛ علاوه بر نادرست و جعلی بودن توهینی به کارکنان ارتش بریتانیا است. او خواستار عذرخواهی وزیر دولت در سایه بریتانیا به دلیل انتشار این تصویر جعلی شده است. کاربران توئیتر نیز ضمن تمسخر این وزیر گفته‌اند که این اقدامی «غیرحرفه‌ای» از سوی او بوده است. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین