کد خبر: ۵۱۸۸۳۵
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

ممانعت از حضور خبرنگاران در سالن برگزاری دیدار ایران و اوکراین

مسئولان برگزاری دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران و اوکراین از ورود خبرنگاران با تلفن همراه به سالن برگزاری این دیدار جلوگیری کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
دومین دیدار تیم‌های ملی فوتسال بانوان ایران و اوکراین درحالی در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب در حال برگزاری است که حراست وزارت ورزش مانع از حضور خبرنگاران با گوشی همراه به این رقابت شده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که پیش از این بارها سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان و خانم محمدیان معاون امور زنان این وزارتخانه بر حمایت از پوشش کامل رقابت‌های ورزشی زنان و حضور خانواده‌ها در این دیدارها تاکید کرده بودند.

مشخص نیست که این برخوردها چگونه و از سوی چه کسی ابلاغ و اجرایی می‌شود.

در حالی خبرنگاران دختر حاضر در سالن محل برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران و اوکراین نتوانسته‌اند به سالن برگزاری این دیدار وارد شوند که تماشاگران حاضر نیز با سخت‌گیری فراوان و پس از تحویل گوشی تلفن همراه امکان حضور در سالن را می‌یابند.

تلاش‌های روابط عمومی فدراسیون فوتبال که در محل برگزاری دیدار حضور دارد نیز برای فراهم شدن  شرایط حضور خبرنگاران دختر در سالن با تلفن همراه بی‌نتیجه مانده است.

دیدار روز یک‌شنبه تیم‌های ملی فوتسال ایران و اوکراین نیز در حالی برگزار شد که محدودیت‌های زیادی برای خبرنگاران و تماشاگران لحاظ شده بود.
ايسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین