کد خبر: ۵۱۸۸۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳

تهدید باورنکردنی آقای سرمربی در فوتبال ایران؛ خودت و ماشین را آتش می‌زنیم!

سرمربی تیم فوتبال صبای قم می‌گوید افرادی با تماس گرفتن به موبایلش او را به مرگ تهدید کرده‌اند!
آفتاب‌‌نیوز :
صبای قم طی چند هفته اخیر رقابت‌های لیگ دسته اول با نتایج پرگل از حریفان شکست می‌خورد و گفته می‌شود عواملی که پشت پرده این اتفاق هستند سرمربی تیم قمی را تهدید کرده‌اند که در صورت ادامه نیافتن این ماجرا ماشین او را به آتش بکشند.

مسعود راشکی، سرمربی صبای قم در پایان بازی امروز مقابل بادران تهران که با شکست سنگین صبا همراه بود، گفت: مسعود راشکی در پایان بازی صبای قم برابر بادران تهران گفت: نمی‌دانم چه شد که باید از روی سکوها بازی را تماشا کنم و کنار زمین حضور نداشته باشم. بهانه‌های واهی وجود داشت که تیم ما شرط بندی می‌کنند. امروز همه بازیکنان حضور داشتند.

او ادامه داد: آقای بهرامی روی آنتن زنده می‌گویند به شش بازیکن اعلام کرده‌ام امروز حضور نداشته باشند؛ دروغ محض است. 

راشکی درباره اینکه آیا تهدید شده پاسخ داد: نمی‌دانم واقعا چه بگویم. بله. در این دو سه روز خیلی اذیت شدم. فکر می‌کردم صحبت کردن راجع به پاکی فوتبال و اینکه اتفاق هایی که در باشگاه افتاده، تشکر نکنند ولی حداقل اذیت نکنند.

راشکی گفت: تماس ها و پیام های تهدید موجود است. علنا می‌گویند خودت و ماشین ات را با هم آتش می‌زنیم. واقعا از این که به قم بروم می‌ترسم. متاسفانه آمدم به فوتبال کمک کنم. بادران تهران بدون تیم اصلی و سرمربی اش هفت گل به ما زد و مشکل کار اینجا نبوده. من هیچ بازیکنی به غیر از جهانگیر عسگری نه زنگ زدم و نه تماس گرفتم.
ايلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین