کد خبر: ۵۱۹۰۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
دولت اعلام کرده ظرف یک هفته هرگونه فعالیت و ارایه خدمات از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی انجام گیرد

بخشنامه جهانگیری خطاب به دستگاه‌های دولتی و قوای مقننه و قضائیه؛ از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده کنید

دولت در بخشنامه ای دستگاههای دولتی، قوای سه گانه و نهادهای عمومی غیر دولتی را موظف کرد که ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ این بخشنامه، هرگونه فعالیت و ارایه خدمات خود را از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی انجام دهند و بسترهای لازم در این زمینه را فراهم کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
این بخشنامه خطاب به "کلیه نهادهای قوای مجریه، مقننه و قضائیه، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات دولتی شرکت‌های دولتی، بخشنامه جهانگیری خطاب به دستگاه‌های دولتی و قوای مقننه و قضائیه؛ از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده کنیداستانداری‌ها، نهادهای عمومی غیردولتی و کلیه دستگاه‌هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است"؛ به امضای دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری رسیده است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ این بخشنامه تاکید دارد که چنین اقدامی به منظور حمایت از پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی و ایجاد مزیت رقابتی صادر شده است.

 متن این بخشنامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بخشنامه به کلیه نهادهای قوای مجریه، مقننه و قضائیه، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات دولتی شرکت‌های دولتی، استانداری‌ها، نهادهای عمومی غیردولتی و کلیه دستگاه‌هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است.

به منظور حمایت از پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی و ایجاد مزیت رقابتی، کلیه دستگاه‌های یادشده موظفند ظرف یک هفته از تاریخ ابلاغ این بخشنامه هرگونه فعالیت و ارایه خدمات خود را از طریق پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی انجام دهند و بسترهای لازم در این زمینه را فراهم کنند.

اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس جمهوری

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
0
0
لطفا طی بیانیه ای اعلام کنید کلیه مسئولین از محصولات ایران خودرو و سایپا استفاده کنند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین