کد خبر: ۵۱۹۱۲۰
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
جواب قانع کننده با درخشش در سکوت؛

سردار هنوز به دعوت جهانبخش فکر می‌کند؟

بررسی شرایط دو بازیکن جوان ایرانی در لیگ‌های اروپایی نشان می‌دهد لازمه‌ی موفقیت فعالیت مستمر در فضای مجازی نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار آزمون پس از دو سال حضور در تیم رستوف و بازی‌های قابل قبولی که ارائه کرده بود در سال منتهی به جام جهانی به روبین کازان بازگشت تا ادامه فعالیتش در فوتبال اروپا همچنان در روسیه باشد اما روند موفق او با سقوط عجیبی همراه شد.

سردار که با وجود جایگاه تقریبا ثابت در خط حمله تیم ملی پشتوانه خوبی برای درخشش داشت با گذشته بیست و شش هفته از رقابت‌های لیگ برتر روسیه این فصل تنها چهار گل به ثمر رسانده که برای مهاجمی در اندازه او غیرقابل باور است چرا که هم تیمی او در لیگ هلند به مراتب موفق تر عمل کرده است.

علیرضا جهانبخش که روزهای پرنوسانی را در فوتبال اروپا تجربه کرده در فصل 2017-18 با 18 گل و 12 پاس گل بهترین لژیونر فصل تیم آلکمار هلند لقب گرفته و همچنین به عنوان ارزشمندترین بازیکن این دوره از مسابقات شناخته می‌شود.

به گزارش ایلنا، آزمون مدتی پیش با پیامی از جهانبخش دعوت کرده بود برای پیشرفت به لیگ روسیه بود. سردار شاید حالا به دعوت جهانبخش نیاز داشته باشد تا برای فرار از روزهای سخت و انتقادهای فراوان به لیگ هلند برود چون هافبک فعلی آلکمار با تلاش و کوشش دور از هیاهو به روزهای اوج رسیده و بیشتر از همه چیز روی فوتبالش متمرکز است یا اینکه با کنارگذاشتن مسائل غیرفوتبالی کمتر از دو ماه مانده به آغاز جام جهانی جایگاهش در تیم ملی را تضمین کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین