کد خبر: ۵۱۹۲۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

جزییات جلسه سران اصلاحات و اعتدال با رئیس‌جمهور/ گلایه خاتمی و ناطق‌نوری به روحانی

یک منبع آگاه درباره نظر سید محمد خاتمی نسبت به طرح شهردار شدن محمدرضا عارف گفت: رئیس دولت اصلاحات موافق شهردار شدن عارف نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
یک عضو شورای مشورتی خاتمی،‌ درخصوص دیدار رئیس دولت اصلاحات، حجت الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری و معاون اول با رئیس جمهور گفت: یک دیدار بین آقایان ناطق نوری، جهانگیری و سید محمد خاتمی به میزبانی آقای روحانی در منزل وی صورت گرفت.

به گزارش آفتاب نیوز، وی ادامه داد: این دیدار ابتدا قرار بود در بهمن ماه برگزار شود اما به دلیل آن که آقای خاتمی نمی‌توانستند حضور پیدا کنند به زمان دیگری موکول شد. چنین دیدارهایی در چارچوب همان دیدارهای چند جانبه‌ای که در زمان مرحوم هاشمی صورت می‌گرفت انجام شد که سید حسن خمینی نتوانست در جلسه‌ اخیر حضور پیدا کند.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: زمانی که آقای روحانی دیداری را تنظیم می‌کند ابتدا با آقای خاتمی درمیان می‌گذارد.

وی در خصوص مسائل مطرح شده در این دیدار گفت: آقای خاتمی با صراحت به آقای روحانی گفتند که شما وعده‌های انتخاباتی داده‌اید که تقریبا به بسیاری از آنها عمل نکرده‌اید مردم حساس شده‌اند این ناامیدی کار اصلاح‌طلبان را برای انتخابات بعدی مشکل می‌کند.

این منبع آگاه ادامه داد: نکته بعدی که آقای خاتمی مطرح کرد در خصوص رفع حصر بود،‌ ایشان به آقای روحانی گفت شما وعده رفع حصر را در سال ۹۲ دادید و بعدها موکول به سال ۹۶ کردید چرا این موضوع را به طور جدی پیگیری نمی‌کنید؟

وی افزود: آقای خاتمی در بخش دیگری از سخنان خود انتقاداتی را نسبت به تیم اقتصادی دولت و اینکه دولت برنامه اقتصادی مشخصی ندارد، مطرح کرد و گفت که چرا از ظرفیت آقای جهانگیری استفاده نمی‌کنید؟ دولت باید برنامه خود را در زمینه اقتصاد مشخص کند و با یک تیم منسجم آن را جلو ببرد.

این منبع آگاه گفت: حجت الاسلام ناطق‌نوری هم گلایه‌های جدی به آقای روحانی داشتند مخصوصا در رفع حصر و اینکه رئیس‌جمهور باید زودتر به برنامه و وعده‌هایی که داده است عمل کند و بر تعامل بیشتر با قوای دیگر تاکید داشتند .

وی در پاسخ به این سوال که آیا سید محمد خاتمی با طرح شهردار شدن آقای عارف موافق است یا خیر، گفت: آقای خاتمی موافق شهردار شدن آقای عارف نیست و شاید در مقایسه با آقای نجفی هماهنگی بهتری با برخی از نهادها داشته باشند.

این منبع آگاه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که گزینه اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران چیست، عنوان کرد: آقای خاتمی و تعدادی از دوستان تمایل بیشتری به شهرداری آقای بیطرف دارند.

ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
1
این چه جور خبره. منبع اگاه، برخی نهادها، برخی دوستان، به دلایلی،... همه چیز پنهانه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین