کد خبر: ۵۱۹۲۱۱
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

پیش بینی نیمار از ستاره‌های جام جهانی روسیه

نیمار معتقد است که فیلیپ کوتینیو، محمد صلاح و ادن هازارد، آماده هستند تا جام جهانی 2018 را روشن کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
نزدیک به دو ماه دیگر جام جهانی روسیه فرا می‌رسد و نگاه‌ها به کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است که با در اختیار داشتن 10 توپ طلا در تیم ملی پرتغال و آرژانتین چگونه عمل کنند اما به غیر این ستاره‌ها، بازیکنان دیگری هستند که می‌توانند عملکرد بی نظیری داشته باشند.

نیمار برزیلی پس از مصدومیت سنگینی که داشته امیدوار است در روسیه به همراه تیم ملی حاضر شود. از او درباره اینکه کدام بازیکنان شانس درخشش بیشتری در این تورنمنت دارند مطرح شد و او پاسخ داد: بازیکنان با کیفیت زیادی وجود دارد، این جام جهانی است که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم، بهترین‌های جهان آنجا هستند.

او ادامه داد: اما کوتینیو و گابریل خسوس دو بازیکنی هستند که می‌توانند متفاوت عمل کنند و امیدوارم که اینگونه باشد. صلاح برای تیم ملی بزرگ بازی نمی‌کند، اما می‌تواند یک جام جهانی خوب داشته باشد. همچنین دیگر بازیکنان بسیار با استعداد وجود دارد: هازارد، سوارز، دی بروین. 

ستاره پاری سن ژرمن در ادامه صحبت‌هایش افزود: من امیدوارم که همه بتوانند خوب عمل کنند و یک جام جهانی شگفت انگیز داشته باشند، اما انتظار دارم که آنها در برابر برزیل چنین کاری انجام ندهند.

ایلنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین