کد خبر: ۵۱۹۲۴۷
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

پایان حکومت 22ساله پیرمرد فرانسوی در لندن؛ ونگر با آرسنال خداحافظی کرد

آرسن ونگر سرمربی تیم آرسنال در پایان این فصل از این تیم جدا خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 آرسن ونگر سرمربی فرانسوی تیم آرسنال، پس از 22 سال حضور روی نیمکت این تیم، اعلام کرد که در پایان فصل جمع توپچی های لندن را ترک خواهد کرد.

در بیانیه ونگر که به این مناسبت نوشته شده، آمده:" پس از تصمیم گیری محافظه کارانه و بحث با باشگاه، تصمیم گرفتم که در پایان فصل از نیمکت آرسنال کنار بروم. افتخار می‌کنم که سال‌ها هدایت آرسنال را برعهده داشته و خاطرات زیادی دارم. با تمام تعهد و راستی در طی این سال‌ها برای آرسنال کار کردم. می‌خواهم از کادر  فنی، بازیکنان، مدیران و هواداران که باعث شده اند آرسنال باشگاه خاصی باشد تشکر کنم. از هواداران خواهش می‌کنم در کنار تیم باشند تا به بهترین شکل ممکن فصل را به پایان برسانیم. از همه ی عاشقان باشگاه می‌خواهم که از ارزش‌های باشگاه دفاع کنند. همواره عاشق این تیم خواهم ماند." 

ونگر در سال 1996 راهی آرسنال شد. این مربی با قرمزهای لندن 3 قهرمانی لیگ برتر کسب کرد و در سال 2006 به فینال چمپیونزلیگ نیز رسید ولی مقابل بارسلونا شکست خورد و جام را از دست داد.

در طول 823 بازی که ونگر هدایت آرسنال را در لیگ برتر برعهده داشته، تیم او 473 پیروزی، 199 تساوی و 151 شکست کسب کرده. عملکرد نه چندان قابل قبول ونگر در آرسنال طی چند فصل اخیر، باعث اعتراضات گستره هواداران این تیم به او شده بود و بعید نیست یکی از دلایل کناره گیری ونگر در پایان فصل همین فشارها باشد.
خبرانلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین