کد خبر: ۵۱۹۵۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

حاشیه های مراسم یادبود باربارا بوش:از گپ زدن ملانیا و اوباما تا گریه های بوش پسر/تصاویر

رسانه های امریکایی حاشیه های مراسم یادبود فوت «بارابارا بوش» همسر جورج بوش پدر را بازتاب داده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل-در بخشی از این مراسم در حالی که هیلاری و بیل کلینتون در حال خواندن برنامه مرتبط با مراسم یادبود هستند باراک اوباما رییس  جمهوری سابق امریکا با ملانیا ترامپ بانوی اول امریکا و همسر دونالد ترامپ رییس جمهوری فعلی گپ کوتاهی می زند.

به گزارش آفتاب نیوز،  باراک اوباما در تصویر می خندد وملانیا به سادگی لبخند می زند. میشل اوباما نیز به گونه ای نشسته که گویا به این موضوع توجهی نمی کند. ملانیا ترامپ روز شنبه به هیوستن تگزاس برای شرکت در این مراسم رسید آن هم در غیاب شوهرش که اکنون در پالم بیچ به سر می برد. 

رسانه های خبری از گپ کوتاه ملانیا و اوباما به عنوان «لحظه ای دلپذیر» یاد کرده اند. مراسم یادبود باربارا بوش در کلیسای سنت مارتین در هیوستن برگزار شد. جب بوش یکی از پسران او که فرماندار سابق فلوریدا بود در این مراسم با ریختن اشک سخنرانی کرد و از عشق بین پدر و مادرش که برای ۷۳ سال با یکدیگر زندگی مشترک داشتند سخن گفت. جورج بوش پدر چهل و یکمین رییس جمهوری امریکا نیز به همراه پسرش جورج دابلیو بوش در مراسم حضور داشت. جورج بوش پدر یکی از نامه های عاشقانه خود به همسرش را در مراسم تشییع جنازه او خواند. 

باربارا بوش، همسر جورج اچ بوش و مادر جورج دبلیو بوش، روسای جمهور پیشین آمریکا در ۹۲ سالگی درگذشت.

او پس از چند مرتبه بستری شدن در بیمارستان هفته پیش با رد ادامه معالجات گفته بود ترجیح می‌دهد باقی عمرش را با آسایش و در کنار خانواده بگذارند.

او که از سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۳ بانوی اول ایالات متحده آمریکا بود، به‌عنوان یکی از فعالان مبارزه با بی‌سوادی بزرگسالان در آمریکا شناخته می‌شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
7
خدا رحمتش کنه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین