کد خبر: ۵۱۹۶۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

پدر یکی از قربانیان کهریزک: ماجراهای اجرای حکم مرتضوی نه تنها باعث تسکین من نشد،مرا جریحه دار کرد/ از حکم مرتضوی راضی نیستم

شکایت از مرتضوی را من شروع کردم 16 ماه طول کشید تا من با دوندگی خودم و پیگیری‌های وکیل پرونده اتهام معاونت در قتل را به دادگاه تفهیم کنم اما رأی تبرئه صادر شد. اما در پرونده آقای روح‌الامینی صدور حکم برای این اتهام ممکن شد. با این حال من به شخصه از این حکم راضی نیستم نه از مدتش و نه از اینکه در دو پرونده مشابه دو حکم کاملاً متفاوت صادر شد. اما امر را به خدا واگذار می‌کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
آغاز اجرای حکم حبس دو ساله سعید مرتضوی با اتهام معاونت در قتل محسن روح‌الامینی شاید روز گذشته بیش از آنچه در افکار عمومی بازتاب یافت، ذهن خانواده‌های سه کشته نام آشنای فاجعه بازداشتگاه کهریزک یعنی محسن روح‌الامینی، امیر جوادی‌فر و محمد کامرانی را به خود مشغول کرد.

نگاه آنها به اجرای این حکم چه بود و تا چه حد می‌توانست درد و داغ هشت ساله آنها را التیام بخشد. این پرسشی بود که نخست تلاش کردیم پاسخش را در گفت‌وگو با عبدالحسین روح‌الامینی دریابیم. اما پس از تماس ناموفق با شماره او به سراغ پدر محمد کامرانی رفتیم. مردی که هیچ رابطه و آشنایی با عناصر قدرت نداشت، کاسب بازار بود اما پرونده قتل پسرش در کهریزک را با جدیت تمام پیگیری کرد. هرچند در نهایت نتوانست برای اتهام معاونت در قتل علیه سعید مرتضوی حکمی بگیرد و مرتضوی در پرونده شکایت آنها که مشابه پرونده روح‌الامینی بود، تبرئه شد.

کامرانی روز گذشته یک بار دیگر با ابراز گلایه از احکام صادر شده به «ایران » گفت: «من از قوه قضائیه گلایه دارم. شکایت از مرتضوی را من شروع کردم 16 ماه طول کشید تا من با دوندگی خودم و پیگیری‌های وکیل پرونده اتهام معاونت در قتل را به دادگاه تفهیم کنم اما رأی تبرئه صادر شد. اما در پرونده آقای روح‌الامینی صدور حکم برای این اتهام ممکن شد. با این حال من به شخصه از این حکم راضی نیستم نه از مدتش و نه از اینکه در دو پرونده مشابه دو حکم کاملاً متفاوت صادر شد. اما امر را به خدا واگذار می‌کنم.»

او در ادامه تأکید کرد: «این حکم و ماجراهای پیش آمده در اجرای آن نه تنها گوشه‌ای از درد ما را التیام و تسکین نداد بلکه ما را جریحه‌دار کرد.»

منبع: روزنامه ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
2
من که نه سر پیازم نه ته پیاز ولی جرمی چنین هولناک که سه میلیون نفر را فراری داد چنین حکمی! بیشتر به یک پوزخند کج و کوله میماند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین