کد خبر: ۵۲۰۵۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

مراسم نوراهبان بودایی در تایلند+تصاویر

برای انجام مراسم این «شاهزاده‌های عزیز»، خانواده‌های‌شان موهای سر آنان را می‌تراشند و در آب معطر استحمام‌شان می کنند. سپس لباس های سفید می پوشند و پس از این مراسم پسران نزدیک دو ماه را در معبد زندگی می کنند و مطالعات مرتبط با فراگیری کتاب مقدس بودائیان را انجام می دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اجتماعی- چترهایی طلایی پوشیده از گل‌ها در «مائه هونگ سون» در مرز شمالی تایلند؛کودکانی که پیراهن رنگی پوشیده‌اند و صدای موزیک و طبل زدن ها به گوش می رسند. این رویدادی مهم برای نوآموزان راهب بودایی است؛ نوجوانانی که بیشتر با این آیین آشنا می‌شوند.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ خبرگزاری «رویترز» با انتشار تصاویری از این رویداد می‌نویسد: بچه‌ها خوشحال هستند. برای انجام مراسم این «شاهزاده‌های عزیز»، خانواده‌های‌شان موهای سر آنان را می‌تراشند و در آب معطر استحمام‌شان می کنند. سپس لباس های سفید می پوشند و پس از این مراسم پسران نزدیک دو ماه را در معبد زندگی می کنند و مطالعات مرتبط با فراگیری کتاب مقدس بودائیان را انجام می دهند. 

پسری در آنجا می گوید: زمانی که دوستانم را دیدم تصمیم به انجام این کار گرفتم. دوست دارم نوآموز بودایی باشم، می‌خواهم نماینده بودا و شخصی خوب باشم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
1
0
عقب افتاده ها
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین