کد خبر: ۵۲۰۶۵۰
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶

چهره‌هایی که این روزها برای شهرداری کرج مطرح می‌شوند

یک عضو شورای شهر کرج در خصوص معیارهای مهم برای انتخاب شهردار کرج گفت: اگرچه تحقق کامل معیارهای مد نظر بنده برای انتخاب شهردار کرج امکان‌پذیر نیست اما بر قولی که به مردم برای اعمال ملاک‌هایی چون سلامت، شفافیت، تعامل با شورا، حل بحران، جذب سرمایه و تاکید بر جوانان داده‌ایم پاییند هستم.
آفتاب‌‌نیوز :
رحیم خستو در خصوص چهره‌هایی که این روزها به عنوان نامزدهای مد نظر برای گرفتن سکان شهرداری کرج مطرح می‌شود گفت: تنها چهره‌ای که با هر 13 عضو شورا در این خصوص صحبت کرده آقای سریزدی است. این صحبت‌ها انجام شده اما اینکه اعضا بر روی آقای سریزدی اجماع دارند یا خیر موضوع دیگری است.

وی ادامه داد: یکی دو نفر از اعضای شورا هم آقای ترکاشوند را پیشنهاد داده‌اند. گزینه‌های دیگری که مطرح شده‌اند هیچکدام از طرف اعضای شورای شهر نبوده است.

انتخاب شهردار کرج از فردا در دستور کارِ شورا

همچنین رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج گفت که در اولین جلسه رسمی شورا، بررسی و انتخاب شهردار کرج در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج مهدی حاجی قاسمی درباره انتخاب شهردار، افزود: تلاش می‌کنیم با بررسی همه جوانب، انتخاب درستی برای مجموعه مدیریت شهری داشته باشیم.

وی با اشاره به این که شهردار منتخب بومی خواهد بود، یادآور شد: هر چند احمدی‌نژاد سرپرست فعلی شهرداری کرج تمامِ ویژگی‌های یک شهردار را دارد، اما تلاش می‌کنیم تا دو هفته آینده شیوه انتخاب شهردار را به سرانجام برسانیم.

حاجی قاسمی با اشاره به مطرح شدن برخی نام‌ها برای تصاحب صندلی شهرداری کرج، تاکید کرد: نام های مطرح شده گمانه زنی است و رسمیت ندارد.

شاید شهرداری را انتخاب کنیم که اصلاح‌طلب نباشد

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج گفت: در بررسی‌های خود شاید به گزینه‌ای برسیم که گرایش اصلاح طلبی نداشته باشد.

اکبر سلیم نژاد نیز در این خصوص گفت: شورای دوره پنجم ملاک‌هایی برای بررسی گزینه‌های خود برای شهرداری کرج دارند که اگر آن ویژگی‌ها را در فردی اصولگرا هم ببینند انتخاب می‌کنند.

وی با اشاره به این که شهردار آینده کرج از مدیران بومی خواهد بود، تاکید کرد: به اندازه کافی مدیر بومی کاربلد داریم و تلاش می‌کنیم از وجود آنها استفاده کنیم.

سلیم نژاد گفت: به دنبال مدیر پاک دست، جوان، متخصص، بومی و با گرایش اصلاح طلبی هستیم که به شهر نیز آشنا باشد، اگر در این مسیر به فردی رسیدیم که تمام ویژگی‌ها را داراست اما اصلاح طلب نیست، او را انتخاب خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین