کد خبر: ۵۲۰۸۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال

قهرمانی نفت مسجدسلیمان و صعود به لیگ برتر/نساجی هم به لیگ برتر صعود کرد

هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال ایران با انجام ۹ دیدار هم‌زمان برگزار شد. تیم نفت‌مسجد سلیمان با قهرمانی در مسابقات لیگ یک، به لیگ برتر صعود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم نفت مسجد سلیمان صدرنشین رقابت‌های لیگ یک از ساعت ۱۷ امروز (یک‌شنبه) به مصاف تیم رده دهمی مس رفسنجان رفت و در پایان به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

حمید نعمتی و حسین دوستدار به ترتیب در دقایق ۸ و ۲۹ برای نفت و سجاد حیدری و امیر خدامرادی در دقایق ۴۳ و ۵۸ برای مس گلزنی کردند.

نفت مسجد سلیمان با این تساوی ۶۵ امتیازی شد و با صعود به لیگ برتر، قهرمانی لیگ یک را نیز کسب کرد.

به گزارش ایسنا، با صعود نفت مسجد سلیمان، استان خوزستان صاحب چهارمین تیم لیگ برتری شد. استقلال خوزستان، فولاد و صنعت نفت آبادان سه تیم دیگر این استان هستند که از فصل آینده در کنار نفت مسجد سلیمان در لیگ هجدهم شرکت خواهند کرد.

نساجی ۶ - راه آهن صفر/ صعود قائمشهری‌ها به لیگ برتر در باران

تیم فوتبال نساجی قائمشهر هم موفق شد با پیروزی برابر راه آهن به لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این هفته تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه تختی به مصاف راه آهن تهران رفت. این مسابقه در نهایت با نتیجه ۶ بر صفر به سود نساجی قائمشهر به پایان رسید تا با توجه به برتری ۲ بر یک خونه به خونه بابل برابر برق جدید شیراز، نساجی با ۶۴ امتیاز به مقام نایب قهرمانی لیگ دسته یک برسد و به لیگ برتر صعود کند.

مجتبی ممشلی، محمد عباس زاده ( ۲ گل) و احسان پیرهادی (۲ گل) برای نساجی به ثمر رساندند. این بازی در حالی برگزار شد که طرفداران زیادی به ورزشگاه آمده بودند تا زیر باران شدید تهران از نساجی حمایت کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین