کد خبر: ۵۲۱۴۰۰
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

الوطن: کابوس ایران نتانیاهو را رها نمی کند

روزنامه الوطن عمان نوشت: کابوس ایران در خواب و بیداری نتانیاهو را رها نمی کند و او را به هذیان گویی انداخته است.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه الوطن چاپ مسقط روز چهارشنبه در نوشتاری به قلم 'زهیر ماجد'، اضافه کرد: حتی اگر نخست وزیر رژیم صهیونیستی نمایش صامت(پانتومیم) هم اجرا کرده بود همه می دانستند که منظور وی ایران و برنامه اتمی آن است.

نمایش اجرا شده توسط نتانیاهو بسیارخنده دار و از نوع بی معنای آن بود و به نظر شما چکار می توانیم بکنیم با مردی که می خواهد دنیا را قانع کند که ایران برنامه هسته ای محرمانه دارد درحالی که این سخن، خود او را هم قانع نمی کند.

اطمینان داریم که مخاطب او، رئیس جمهوری آمریکا است که منتظر چنین سخنانی است تا نقشی را که ماه ها برای آن صبر کرده است را اجرا کند.

با این حال، هر کسی حق دارد از برنامه هسته ای ایران سخن بگوید غیر از نتانیاهو که رژیمش بر دریای هسته ای شناور است، همان برنامه ای که فرانسه در سال 1956 با احداث راکتور دیمونا به شیمون پرز هدیه داد و اکنون بیش از 300 کلاهک اتمی دارد.

نتانیاهو که رژیم وی از اورانیوم ضعیف شده در حمله سال 2006به لبنان استفاده کرده در نمایشی خنده دار به کشوری اتهام زده است که مسئولان آن بارها اعلام کرده اند به سلاح هسته ای نمی اندیشند و آن را حرام می دانند.

آشکار است که سیل اتهامات در روزهای آینده به سوی ایران روانه خواهد شد و همانگونه مسئله سلاح کشتار جمعی عراق را در ذهن و فکر آمریکا فرو کرد و فاجعه برجای گذاشت که عراق سال ها از آن رها نخواهد شد، سوریه را به بهانه داشتن سلاح شیمیایی به چنین بلایی گرفتار کرد، اتهام های روزهای آینده به سوی ایران نشانه خواهد رفت.

ممکن است این اتهام زنی ها فقط به خروج ترامپ از توافق هسته ای محدود نشود و به سناریوی دگر فکر کنند که تهران مدتهاست خود را برای آن آماده کرده است.

بسیار تاسف آور است که جهان به هذیان گویی های اسرائیل خو کرده است و آن را تقدیر خود می داند، همان اسرائیلی که بدون جنگ امکان ادامه وجود ندارد زیرا با جنگ متولد شده است و با جنگ زنده می ماند.

به گزارش ایرنا، نخست‌ وزیر رژیم اشغالگر قدس دوشنبه ‌شب در اقدامی نمایشی، مدعی شد اسنادی در اختیار این رژیم است که نشان می‌دهد ایران پیش از برجام، برای رسیدن به تسلیحات هسته‌ای تلاش می‌کرده و پس‌ از این توافق، آن فعالیت‌ها را به‌صورت مخفیانه ادامه می‌دهد.

این درحالی است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از روز اجرای برجام در 17 ژانویه 2016 (27 دی 1394) تاکنون دست‌کم 10 بار پایبندی کامل ایران به توافق هسته‌ای را تائید کرده است. 

همچنین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب به ‌عنوان بالاترین مقام جمهوری اسلامی، استفاده از سلاح هسته‌ای را حرام شرعی اعلام کرده‌اند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین