کد خبر: ۵۲۱۴۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

همایش دوچرخه‌سواری بانوان البرزی+عکس

مسئول امور ورزش بانوان استان البرز گفت: بانوان ورزشکار به خوبی می‌توانند دیگر اعضا خانواده را به سمت ورزش سوق دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
«زهرا بیات» در حاشیه همایش دوچرخه‌سواری بانوان استان البرز در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این همایش به مناسبت نیمه شعبان توسط هیئت دوچرخه‌سواری استان سازماندهی و برگزار شد.

بیات افزود: در حاشیه همایش از بانوان علاقه‌مند تست هم گرفته شد تا در صورت امکان علاوه بر بحث همگانی در حوزه قهرمانی هم فعال شوند.

همایش دوچرخه‌سواری بانوان البرزی+عکس

وی خاطرنشان کرد: ورزش بانوان استان البرز برنامه‌های خوبی را  در دو سال گذشته اجرا کرده که در آینده نیز این برنامه‌ها ادامه خواهد داشت.

بیات تصریح کرد: به طور کلی ورزش بانوان استان وضعیت خوبی دارد، این وضعیت خوب می‌تواند اثراث مثبتی داشته باشد، چون بانوان به عنوان یکی از ستون‌های خانواده به خوبی می‌توانند سایر اعضا را به سمت ورزش سوق دهند.

در ادامه «الهه آزموده» رئیس هیئت دوچرخه‌سواری بانوان استان البرز در خصوص برگزار همایش دوچرخه‌سواری بانوان گفت: این همایش برای آموزش و استعدادیابی بانوان علاقه‌مند دوچرخه‌سواری برگزار و با استقبال خوبی همراه شد.

آزموده افزود: در بحث استعدادیابی پس از ماه مبارک رمضان با همکاری آموزش و پرورش در مدارس استان حاضر خواهیم شد تا بانوان مستعد و علاقه‌مند را جذب کنیم.

وی یادآور شد: البرز امسال میزبان مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی بانوان کشور خواهد بود.

همایش دوچرخه‌سواری بانوان البرزی+عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین