کد خبر: ۵۲۱۵۹۶
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

امام جمعه خرم‌آباد: اسرائیل به تار عنکبوت تبدیل شده است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اسرائیل که یک روز گنبد آهنین درست کرده بود، امروز به تار عنکبوت تبدیل شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از کاربردهای امید در میدان جهاد است که هر مشکلی وجود داشته باشد با امید می‌توان آن را حل کرد.

وی با تبریک میلاد امام زمان(عج) افزود: مهمترین ویژگی حکومت جهانی منجی عالم بشریت، عدالت است و در حکومت جهانی ایشان امنیت، عدالت، رفاه و ستایش مطلق وجود دارد.

میرعمادی اضافه کرد: انتظار فرج، انتظار امنیت و عدالت است و آنچه در نظام جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد زمینه‌سازی برای حکومت موعود است.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه با بیان این‌که وزارت اطلاعات حافظ امنیت کشور است، افزود: امنیتی که موجب شکوفایی اقتصادی و فرهنگی و فعالیت‌های اجتماعی می‌شود حاصل تلاش سربازان گمنام امام زمان است.

وی ادامه داد: امنیت بزرگ‌ترین نعمت بوده، امنیت امروز در کشور به خاطر تلاش سرباز گمنام امام زمان است و سربازان گمنام امام زمان چشم بینای کشور در برابر توطئه و نفوذ دشمن هستند.

میرعمادی با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان، بیان کرد: بدنه وزارت اطلاعات را مجموعه‌ای از عناصر مؤمن و متدین انقلابی و با بصیرت تشکیل داده و این عزیزان در حفظ امنیت تلاش می‌کنند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه گفت: اسرائیل که یک روز گنبد آهنین درست کرده بود، امروز به تار عنکبوت تبدیل شده است.

وی یادآور شد: رژیم آل سعود نیز که یک روزی تمام کشورهای اسلامی حوزه خلیج فارس به مواضع آن نگاه می‌کردند امروز به مهره‌ای برای اجرای سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

میرعمادی در ادامه گفت: سیاست‌های آمریکا در برابر انقلاب اسلامی شکست خورده است و این رژیم در برابر ایران احساس ضعف می‌کند و هر روز بهانه‌ای برای انقلاب اسلامی می‌تراشد اما موفق نمی‌شود.

امام جمعه خرم‌آباد هم‌چنین با تبریک روز معلم، اظهار کرد: همه ما مدیون معلمین هستیم چرا که آینده مملکت در دست افرادی است که آن‌ها تعلیم می‌دهند و آن‌ها هستند که نیروی انسانی آینده کشور را از گمراهی و بیراهه رفتن به راه درست هدایت می‌کنند.

وی ضمن تبریک روز جهانی کارگر گفت: راه مقابله با جنگ اقتصادی در برابر دشمنی که تحریم اقتصادی را دنبال می‌کند حمایت از محصولاتی است که کارگران تولید می‌کنند. اگر امروز به سمت کالای ایرانی برویم آینده ما استقلال اقتصادی و رفع بیکاری خواهد بود.

میرعمادی به سالروز تأسیس بسیج سازندگی اشاره و اظهار کرد: فعالیت‌های بسیج سازندگی در جهت رفع محرومیت بر کسی پوشیده نیست. اردوهای جهادی توسط سازمان بسیج سازندگی در جهت رفع محرومیت است و خدمات این عزیزان یک ارتباط بسیار تنگاتنگ با نسل جوان جامعه و کار و محرومیت ایجاد کرده است.

وی گفت: یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی بوده که در لرستان در راستای صنایع تبدیلی و اجرای طرح‌های کوچک است.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین