کد خبر: ۵۲۱۸۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱

مدیرعامل بانک کشاورزی با کشاورزان منطقه شرق اصفهان دیدار و گفت و گو کرد

مدیرعامل بانک کشاورزی با کشاورزان منطقه شرق اصفهان دیدار و گفت و گو کرد روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، روز پنجشنبه سیزدهم اردبیهشت ماه با حضور در منطقه شرق استان اصفهان، با کشاورزان این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
خدارحمی با هدف بررسی مشکلات کشاورزان این منطقه که به علت کم آبی و خشک شدن زاینده رود دچار خسارت شده و در بازپرداخت تسهیلات با مشکلاتی مواجه شده اند به استان اصفهان سفر کرد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک کشاورزی در جلسه ای که با حضور نماینده مردم اصفهان ، شوراهای منطقه شرق اصفهان و همچنین مدیر شعب بانک کشاورزی در این استان در بخشداری ورزنه تشکیل شد حضور یافت.

این گزارش می افزاید، خدارحمی در نشست دیگری که در سالن اجتماعات شهر اژیه برگزار شد نیز حضور یافت با کشاورزان منطقه دیدار و گفت و گو کرد.

شایان ذکر است آب مورد نیاز کشاورزی در شهرستان های ورزنه،کوهپایه،جندان،کفران،اژیه،اسلام آباد،هرند و .. که در منطقه شرق استان اصفهان واقع شده اند از طریق زاینده رود تأمین می شود که متأسفانه به دلیل خشک شدن این رودخانه کشاورزان این منطقه بیش از ده سال است که با مشکلاتی مواجه شده اند.

منبع: روابط عمومی بانک کشاورزی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین