کد خبر: ۵۲۲۰۳۹
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۶

توضیح میرزایی نیکو درباره خبر رفع حصر زهرا رهنورد

عضو کمیته رفع حضر درباره خبر رفع محدودیت‌ها رهنورد توضیح داد.
آفتاب‌‌نیوز :
قاسم میرزایی‌نیکو در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به انتشار اخباری درمورد رفع حصر زهرا رهنورد اظهار داشت: متاسفانه اخباری در رابطه رفع حصر خانم زهرا رهنورد منتشر شده که دقیق نبوده است.

وی با اشاره به این‌که صحبتی درمورد صدور حکم رسمی رفع حصر با هیچ رسانه‌ای نداشته است، گفت: اخیراً خبرنگاری از بنده سوال کرد که آیا اخبار مربوط به رفع حصر خانم رهنورد صحت دارد که بنده توضیح دادم از پیش از عید که امکان رفت و آمد دختران مهندس موسوی و اعضای خانواده درجه یک ایشان محقق شده بود، این مسئله را اعلام کردیم که خانم رهنورد هم هر زمان که تمایل داشته باشند، می‌توانند از منزل خارج شوند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همان زمان همچنین تاکید شد که خروج خانم رهنورد از منزل مستلزم طی شدن تمهیداتی است و خود ایشان هم حاضر نیست، بدون رفع حصر آقای موسوی، از منزل خارج شود.

این عضو کمیته رفع حصر فراکسیون امید مجلس در عین حال تصریح کرد: من صرفاً تاکید کردم که امکان تردد و رفت و آمد برای خانم رهنورد فراهم شده است.

میرزایی‌نیکو در پایان تصریح کرد: نکته دیگر این‌که تاکید من بر اعلام شفاهی این مسئله بوده و این‌که آیا واقعاً چنین اتفاقی خواهد افتاد یا خیر، مشخص نیست.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین