کد خبر: ۵۲۲۰۶۴
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۷

ال کلاسیکوی پرتنش برنده نداشت

بارسلونا با وجود ۱۰ نفره شدن در یک بازی پرتنش برابر رئال مادرید به تساوی دست یافت و شکست ناپذیری خود را در لالیگا حفظ کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 بارسلونا و رئال مادرید ال کلاسیکوی برگشت لالیگا را در نوکمپ برگزار کردند. این دیدار که از هفته سی و ششم لالیگا بود، با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

بارسلونا بازی را خوب شروع کرد و مادرید را تحت فشار قرار داد. حتی نخستین ضربه به سمت دروازه نیز به میزبان تعلق گرفت. نمایش خوب شاگردان ارنستو والورده ادامه داشت تا این که در یک حمله سریع لوییس سوارس با پاس خوب سرخی روبرتو توانست پیش از دقیقه ۱۰ گل نخست بازی را به ثمر برساند. با وجود این که برتری آبی‌اناری‌ها پس از گل ادامه داشت، اما تنها چهار دقیقه بعد سفیدپوشان گل مساوی را به ثمر رساندند. پاس کریم بنزما به کریستیانو رونالدو رسید و مهاجم پرتغالی زودتر از جرارد پیکه به توپ ضربه زد. ستاره مادرید پس از این گل دچار مشکل جسمانی شد و مجبور شد برای لحظاتی بیرون از زمین حضور داشته باشد.

مادرید پس از این گل خود را پیدا کرد و توانست بازی بهتری به نمایش بگذارد. یکی از بهترین فرصت‌ها به رونالدو رسید که مارک آندره تراشتگن ضربه‌اش را دفع کرد. در ادامه مهاجم پرتغالی ضربه‌اش را به بیرون زد. بازی برای دقایقی متعادل پیگیری شد. بارسلونا نیز فرصت گلزنی در این لحظات داشت اما ضربه ساموئل اومتیتی به بیرون رفت. تا دقیقه ۳۱ داور تنها دو کارت زرد نشان داده بود که هر دو به بازیکنان مادرید تعلق داشت. ناچو فرناندس در دقیقه ۱۲ و رافائل واران در دقیقه ۳۱ جریمه شدند. با این حال درگیری ایوان راکیتیچ با جوردی آلبا شروع یک تنش بود و در نهایت به ۱۰ نفره شدن میزبان ختم شد. در ۱۵ دقیقه پایانی دو تیم به جای این که بازی خود را به نمایش بگذارند، به فکر جبران خطای دیگری بودند. در دقیقه ۳۹ گرت بیل خطای شدیدی روی آندرس اینیستا انجام داد اما داور مهاجم ولزی را جریمه نکرد.

در ادامه سرخیو راموس و سوارس در یک برخورد با هم درگیر شدند که داور هر دو بازیکن را جریمه کرد. دقایقی بعد لیونل مسی روی راموس خطا کرد تا داور به ستاره آرژانتینی نیز کارت زرد نشان دهد. تنش در بازی بالا رفته بود تا این که بیل دوباره خطا کرد اما داور کارت زردی به او نشان نداد. در آخرین ثانیه‌های وقت‌های اضافه مارسلو و روبرتو با هم برخورد داشتند که بازیکن بارسا یک ضربه به مدافع مادرید زد. این حرکت روبرتو با کارت قرمز مستقیم داور همراه شد. بارسلونا ۱۰ نفره شد و سوت پایان نیمه نخست به صدا در آمد.

در شروع نیمه دوم رونالدو تعویض شد و مارکو آسنسیو به جای او به میدان رفت. به نظر می‌رسید زیدان قصد نداشت در رابطه با ستاره‌اش ریسک کند و مشکل جسمانی او به یک آسیب‌دیدگی تبدیل شود. همچنین نلسون سمدو به جای فیلیپ کوتینیو وارد زمین شد. سفیدپوشان با توجه به داشتن یک بازیکن بیشتر برتری‌شان بیشتر بود اما بارسلونا نیز به دنبال گل بود که به هدفش رسید. سوارس این حمله را با خطا روی واران شروع کرد و به مسی پاس داد. مهاجم آرژانتینی با عبور کردن از مدافع‌های مادرید به زیبایی دروازه مهمان را باز کرد. در دقیقه ۵۶ اینیستا تعویض شد تا هافبک اسپانیایی آخرین ال کلاسیکو خود را تجربه کند. پائولینیو جایگزینش شد. در این لحظات راموس دو بار روی بازیکنان بارسا خطا کرد که با اعتراض شدید هواداران کاتالانی رو‌به‌رو شد.

مادرید برای به تساوی رساندن بازی تلاش می‌کرد. در دقیقه ۶۸ ناچو بیرون رفت و لوکاس واسکس وارد زمین شد. در دقیقه ۶۸ بارسلونا در یک ضد مله می توانست اختلاف را به دو گل برساند اما کیلور ناواس به زیبایی ضربه مسی را دفع کرد. چند دقیقه بعد پاس خوب آسنسیو، بیل را در شرایط خوبی برای گلزنی قرار داد و مهاجم ولزی با یک شوت زیبا گل مساوی را به ثمر رساند.

بازی از دقیقه ۷۰ گذشته بود که آلبا در محوطه جریمه مارسلو را متوقف کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه بیل یک خطای شدید روی سمدو انجام داد که در نهایت کارت زرد دریافت کرد. مارسلو نیز به خاطر اعتراض با این کارت جریمه شد. مسی در دقیقه ۸۱ فرصت داشت تا دبل کند اما ضربه‌اش به بیرون رفت. او لحظاتی بعد ناواس را دوباره مجبور به واکنش کرد که ضربه‌اش به کرنر رفت. آخرین تعویض مهمان نیز انجام شد و تونی کروس به بیرون رفت. متئو کواچیچ وارد زمین شد. در دقایق باقی مانده توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بارسلونا همچنان در لالیگا شکست‌ناپذیز باقی بماند.

به گزارش ایسنا،بارسلونا ۸۷ امتیازی شد و صدرنشین ماند. مادرید تیم سوم جدول با کسب یک امتیاز به اتلتیکومادرید نزدیک‌تر شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین