کد خبر: ۵۲۲۰۷۷
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

اخلال AFC در برنامه تیم ملی ایران

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: AFC با برگزاری مسابقات مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا باعث اخلال در برنامه آماده‌سازی تیم ملی ایران شد.
آفتاب‌‌نیوز : سعید فتاحی در مورد انتقاد مربی تیم ملی برگزاری اردو تیم ملی با حضور ۳-۴ بازیکن گفت: خرداد سال ۹۶ ما برنامه‌های لیگ برتر و جام حذفی را مشخص کردیم . طبق این برنامه که خرداد ۱۳۹۶ به باشگاه ها دادیم قرار بود تیم ملی از ۱۵ اردیبهشت ۹۷ به اردو برود. همه چیز پیش بینی شده بود اما متاسفانه AFC  باعث اختلال در برنامه آماده سازی تیم ملی شد.

وی افزود: AFC  مسابقات مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا را قبل از جام جهانی برگزار کرد و سه تیم ایرانی هم به این مرحله صعود کرده‌اند به همین دلیل نتوانستیم برنامه اردوی تیم ملی را طبق برنامه‌ای که در نظر گرفته بودیم اجرا کنیم. بارها به AFC  نامه نوشتیم و از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کردیم که مسابقات این مرحله را بعد از جام جهانی برگزار کنند اما AFC  به این درخواست توجهی نکرد. بنابراین اخلال در برنامه آماده سازی تیم ملی به خاطر AFC  بود. تقویم اجرایی فوتبال ما در فصل ۹۷-۹۶ به شرح زیر است:

اخلال AFC در برنامه تیم ملی ایران

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین