کد خبر: ۵۲۲۱۵۸
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
در جلسه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی خراسان رضوی

مدیرعامل بانک کشاورزی: هرگونه مشکل در روند پرداخت، شناسایی و مرتفع شود

روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز یکشنبه 16 اردیبهشت هم زمان با سفر هیات دولت به استان خراسان رضوی سفر و در جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی در مشهد شرکت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در این جلسه که با حضور مدیران کل سازمان جهاد کشاورزی و  اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین مدیر شعب بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی برگزار شد، موانع و مشکلات موجود در راه روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی، بر اساس این گزارش، مدیرعامل بانک کشاورزی در این جلسه با اشاره به نرخ سود 6 درصدی تسهیلات اشتغال روستایی و این مهم که یکی از سیاست های کلان و مورد توجه مقامات کشور و دولت بحث اشتغال است، بر اهتمام ویژه و تلاش جمعی برای جذب این اعتبار دولتی و استفاده بهینه از این فرصت برای اشتغالزایی و رفع مشکلات معیشتی جامعه تاکید کرد.

خدارحمی اظهار داشت: پیرو جلسه ای که با دکتر ربیعی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد ارزیابی عملکرد در زمینه اجرای این طرح مورد نقد قرار گرفت و ما نیز در صدد بررسی آن هستیم و سعی کردیم با آسیب شناسی تحلیلی موضوع، به این نتیجه برسیم که چه باید کرد تا بتوانیم روند اجرای کار را سرعت بخشیم.

وی افزود: در مرحله اول اعتباری به مبلغ 15000 میلیارد ریال به بانک کشاورزی تعلق گرفته است که در قالب تسهیلات 6 درصد به واجدان شرایط پرداخت خواهد شد.

خدارحمی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا این عملکرد زودتر معنا دار شود و قطعا هماهنگی بیشتر بین دستگاه ها می تواند این روند را تسریع کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی در پایان سخنان خود به اهمیت و حساسیت مسئولیت بانک کشاورزی در این باره اشاره کرد و گفت: پیشرفت کار باید با رعایت اصول و قوانین صورت گیرد و بانک مسئولیت بررسی فنی، مالی و توجیه اقتصادی طرح ها را به عهده دارد اما نباید آنقدر سخت گیرانه عمل کرد که کار به نتیجه نرسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین