کد خبر: ۵۲۲۳۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

داعش باز هم ترامپ را تهدید به مرگ کرد +عکس

در این پوستر تبلیغاتی، ترامپ با لباس نارنجی رنگ روی زمین زانو زده است و یک عنصر گروه تروریستی داعش پشت سر او ایستاده و با یک چاقو در حال قطع کردن سر او از بدنش است. در پشت سر ترامپ هم شهر نیویورک آمریکا در حال سوختن دیده می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
گروه تروریستی داعش با انتشار یک پوستر تبلیغاتی در حال بُریدن سر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد که در خاک این کشور حملات تروریستی انجام می‌دهد.

به گزارش دانشجو به نقل از دیلی میل، در این پوستر تبلیغاتی، ترامپ با لباس نارنجی رنگ روی زمین زانو زده است و یک عنصر گروه تروریستی داعش پشت سر او ایستاده و با یک چاقو در حال قطع کردن سر او از بدنش است. در پشت سر ترامپ هم شهر نیویورک آمریکا در حال سوختن دیده می‌شود.

داعش باز هم ترامپ را تهدید به مرگ کرد +عکس

روی این پوستر تبلیغاتی خطاب به آمریکایی‌ها نوشته شده است: «آمریکا صبور باش، جنگ هنوز پایان نیافته است و شما شکست خواهید خورد. فقط صبر کنید؛ زیرا شمشیر‌های ما نشکسته‌اند، سلاح‌های ما خسته نشده‌اند، امید ما از بین نرفته است و ما خودمان هم خسته نیستیم. ما قدرتمند‌تر از آغاز جنگ با شما هستیم. هر روز که می‌گذرد، ما قدرتمندتر می‌شویم و شما ضعیف‌تر می‌شوید. ما گام‌های خود را آهسته برمی داریم؛ اما شما در باتلاق برنامه‌های شکست خورده ترامپ فرو می‌روید.»

این جدیدترین تهدید داعش علیه آمریکا محسوب می‌شود. حدود دو هفته پیش هم گروه تروریستی داعش در یک پوستر تبلیغاتی دیگر تصویری از ترامپ را در حالی که یک اسلحه به سمت او نشانه رفته بود، منتشر کرد.

گروه تروریستی داعش که بیشتر اراضی تحت تصرف خود را در سوریه و عراق از دست داده، هم اکنون در تلاش است با انتشار این پوستر‌های تبلیغاتی، خود را قدرتمند نشان دهد و رعب و وحشت ایجاد کند. داعش در حالی آمریکا را تهدید کرده است که بار‌ها رسانه‌های خبری گزارش داده‌اند این کشور کمک‌های تسلیحاتی در اختیار تروریست‌ها در سوریه و عراق قرار می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین