کد خبر: ۵۲۲۳۵۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

تبلیغات فیلم ابراهیم حاتمی‌کیا به سبک داعش/عذرخواهی حاتمی‌کیا+فیلم

ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان فیلم سینمایی «به وقت شام» بعد از واکنش‌های مختلف به تبلیغات جنجالی فیلمش در پردیس سینمایی کوروش با انتشار متنی از مردم عذرخواهی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حضور یک فرد با گریم داعشی و اسب و شمشیر در پردیس سینمایی کوروش و ترساندن مردم از سوی او با هدف جذب مخاطب برای فیلم «به وقت شام» واکنش‌های منفی بسیاری را به همراه داشته است.

در پی این واکنش‌ها ابراهیم حاتمی‌کیا متنی را به این شرح منتشر کرد: «یا حق، بچه‌های گروه تبلیغاتی فیلم «به وقت شام»، من شاهد زحمات مومنانه و شبانه‌روزی شما در این چند ماه بودم؛ ولی این نمایش کوروش در شان "به وقت شام" نبود. خستگی دو ماه سفر به شهرهای ایران بر تنم ماند.

من تصورم آن بود که قرار است کسی به شکل ریش قرمز در فضای بیرونی کوروش بایستد و مردم با او عکس بیاندازند. نه اسبی و نه جمعی و نه فریادی، آن هم داخل مجتمع در مخیله‌ام نبود و من بی‌خبر بودم.

عزیزانِ آزرده‌خاطر در مجتمع کوروش، اعم از مردم و کسبه‌ی محترم، اگر دلی لرزید، اگر وحشتی ایجاد شد، بر ما ببخشید و حلال‌مان کنید.

ابراهیم حاتمی‌کیا
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷»






منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
1
3
وقتی به یک کارگردان ...... اینهمه پر و بال بدهند نتیجه این میشود.
majid r
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
1
یه عده کلا با یه عده دیگه تو این مملکت دشمنن.
پی بهانه می گردن که طرف مقابل رو بکوبن.
اینها از داعش توبه ناپذیر ترند.
بابا عذرخواهی کرد.
خدایا کشور و مردم ما را از این نگاه صفر و صدی نجات بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
1
0
زمان عید نوروز، در و دیوار شهر تهران پر شده بود از صحنه های خشونت آمیز این فیلم. اعم از زنی که روی شقیقه خود تفنگ گذاشته بود و یا مردی با سر و صورت خونی که به زنجیر کشیده شده بود. ما مجبور بودیم برای عبور از جلو هر یک از این تبلیغات جلوی چشم بچه ها را بگیریم که نترسند یا تاثیر منفی روی آنها نگذارد. آقای حاتمی کیا که ادعای کار فرهنگی و فهم فرا انسانی دارند (چون به دیگران متعرض می شوند)، آیا درست بوده که صحنه های فیلمی که ریت سنی اش حداقل بالاتر از 15 سال است را در معرض عموم به نمایش بگذارند. آیا مسئولیت خشونت ایجاد شده و وحشت بچه های معصوم در اثر تبلیغات فیلم خود را می پذیرند؟ من که به شخصه شما را حلال نمی کنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
ایشان کارگردان خشونت است.
ستاره
|
Netherlands
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
1
1
این که چیزی نیست وحشتناک اون دوتا دختری بودن که تو پارک موهاشون پیدا بود ....که خدارو شکر عوامل نیروی انتظامی بموقع حاضر شدن وبا کتک زدن اون دو خاطی جلوی رعب و وحشت مردم رو گرفتن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین