کد خبر: ۵۲۲۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵

مرد و نامرد/ترامپ دروغگویی خود را اثبات کرد

ترامپ ایران زخم خورده از طالبان را با طالبان در یک ردیف قرار داد و این در حالی است که طالبان ۲۰سال پیش در مزارشریف فرزندان ایران را به شهادت رساند.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامعلی دهقان، عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه، در یادداشتی نوشت: نطق دونالد ترامپ در مورد خروج از برجام و همچنین سخنان موگرینی، نتانیاهو و حسن روحانی در این مورد نکات قابل توجهی داشت:

مشخص شد ترامپ نامردی بیش نیست و موگرینی، نماینده اتحادیه اروپا، به معنای واقعی یک مرد است. 

ترامپ دروغگویی خود را اثبات کرد؛ آنجا که ایران را متهم به تروریسم کرد و حتی گروهی مثل حزب‌الله را که همین چند روز پیش در یک انتخابات کاملا دموکراتیک در انتخابات لبنان شرکت کرد؛ متهم به تروریست بودن کرد.

ترامپ ایران زخم خورده از طالبان را با طالبان در یک ردیف قرار داد و این در حالی است که طالبان ۲۰سال پیش در مزارشریف فرزندان ایران را به شهادت رساند..

حمایت عجولانه نتانیاهو از ترامپ نشان داد ترامپ طوطی سخنگویی بیش نیست. حرف های بی پایه و اساس ترامپ حکایت داستان روباه و دمش بود که فقط نتانیاهو می توانست آن را تایید کند.

موضع اتحادیه اروپا که از طریق خانم موگرینی بیان شد؛ نشان از نوعی عقلانیت سیاسی داشت.

حسن روحانی در شبی که دیوانه کاخ سفید بر روی اعصاب افراد زیادی رفت؛ با خونسردی و آرامش و متانت توانست موضع ایران را مبنی بر حضور در برجام تا اطلاع ثانوی و باشرط تامین منافع ملی بیان کرد. موضعی خردمندانه که نشان از پایبندی ایران بر پیمان برجام دارد.

منبع: راهبرد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین