کد خبر: ۵۲۲۵۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

سرمایه‎دار اهل دبی با همکاری غول ایرانی،هتل سابق ترامپ را می‌خرد+تصاویر

یک سرمایه گذار اهل دبی با همکاری «کامران حکیم» یکی از غول های ایرانی تبار املاک و مستغلات در نیویورک هتل «پلازا» نیویورک را خریداری می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس اقتصادی- هتل «پلازا» نیویورک بدون شک از لوکس‌ترین و قدیمی‌ترین هتل‌های آن شهر است. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ قرار است آن هتل به قیمت ۶۰۰ میلیون دلار به سرمایه گذاری ساکن دبی فروخته شود. این هفته قرار است فرایند واگذاری مالکیت این هتل به Shahal Khan تکمیل شود. این سرمایه گذار اهل دبی با همکاری «کامران حکیم» یکی از غول های ایرانی تبار املاک و مستغلات در نیویورک این هتل را خریداری می کند.

این هتال تاریخی در خیابان پنجم نیویورک است. محل فیلمبرداری بسیاری از فیلم ها و نمایش های تلویزیونی بوده است. خان گفته است که برنامه دارد تا هتل خواهری مشابه پلازا را در امارات متحده عربی تا سال ۲۰۲۰ میلادی افتتاح کند.

این هتل در سال ۱۹۰۷ میلادی تاسیس شده و چندین مالک داشته است؛ از جمله دونالد ترامپ که به دلیل دچار شدن به ورشکستگی در دهه ۹۰ میلادی مجبور به فروش آن شد.

بخش‌هایی از فیلم‌های معروف گتسبی بزرگ و تنها در خانه دو در این هتل فیلمبرداری شده است. هتل پلازا مهمانان خاص نیز کم نداشته است. لیزا مینلی، اِلنور روزولت، مایلز دیویس و گروه بیتلز در این هتل اقامت داشته‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
6
0
بزنید و برقصید که یکی هتل ترامپ خرید دلخوش باشید به همین
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین