کد خبر: ۵۲۲۵۶۴
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴

مادر مهریه‌اش را مطالبه کرد، پدر چاقوی قصابی را زیرگلوی پسر 9 ساله‌اش گذاشت

مأموران در ادامه بررسی‌ها دریافتند وی چندی قبل از همسرش جدا شده است و از آنجا که وی در خواست مهریه داشته و این مرد نیز بیکار بوده است برای انتقام‌جویی و وادار کردن همسرش به انصراف از دریافت مهریه پسر کوچولو را گروگان گرفته و شکنجه کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
روز دوشنبه 17 اردیبهشت اهالی روستای «چهارراه» سمیرم با شنیدن صدای فریاد‌های کمک خواهی پسر همسایه به مقابل خانه آنها رفتند اما با مشاهده مرد جوان که چاقوی قصابی را زیر گلوی پسرش گذاشته و او را تهدید به مرگ می‌کرد موضوع را به پلیس خبر دادند.

با این گزارش مأموران بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند. بررسی‌های مقدماتی نشان داد این مرد روستایی که از وضعیت روحی - روانی خوبی برخوردار نبوده و سوابق متعدد کیفری و بستری در بیمارستان را دارد، پسر 9 ساله‌اش را در خانه خود گروگان گرفته و با چاقوی قصابی تهدید به مرگ کرده است.

سرهنگ «سهراب قرقانی»، فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم گفت: مأموران در ادامه بررسی‌ها دریافتند وی چندی قبل از همسرش جدا شده است و از آنجا که وی در خواست مهریه داشته و این مرد نیز بیکار بوده است برای انتقام‌جویی و وادار کردن همسرش به انصراف از دریافت مهریه پسر کوچولو را گروگان گرفته و شکنجه کرده است.

با توجه به حساسیت موضوع مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و پس از 18 ساعت عملیات روانی و پلیسی و با حضور روانپزشک در محل سرانجام موفق شدند پسر9ساله را از دست پدرش نجات داده و به مادرش تحویل دهند. متهم پس از گذراندن مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین