کد خبر: ۵۲۲۶۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
در واکنش به آتش‌زدن برجام و پرچم آمریکا توسط نمایندگان اصولگرا در مجلس

رحیمی: آتش زدن پرچم کشورها در فرهنگ اسلامی جایی ندارد/احساس شعف عده‌ای برای تسویه حساب سیاسی با روحانی و ظریف، آتش به اختیارشان را به سطح آتشبازی در مجلس کشانده

نماینده تهران گفت: با خروج آمریکا از برجام، احساس شعف عده‌ای برای تسویه حساب سیاسی با روحانی و ظریف، آتش به اختیارشان را به سطح آتشبازی در صحن مجلس کشانده است.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا رحیمی نماینده تهران در توییتر خود با اشاره به حرکت برخی نمایندگان در آتش‌زدن برجام و پرچم آمریکا نوشت: آتش زدن پرچم کشورها در فرهنگ اسلامی هیچ جایی ندارد و در منطق سیاسی و نگاه عقلانی هم مردود است.

 با خروج آمریکا از برجام، احساس شعف عده‌ای برای تسویه حساب سیاسی با روحانی و ظریف، آتش به اختیارشان را به سطح آتشبازی در صحن مجلس کشانده است.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
0
وزانت وسنگینی مجلس را اینگونه سبک نکنیم ! میشد در خارج از صحن مجلس این کار را انجام دهند واگر عده ای با این رفتار ها در جهت تضعیف اقای رئیس جمهور و بی نتیجه نشان دادن زحمات مافوق الطاقهء دکتر ظربف عزیز وهیئت همراه ایشان است ! از آقای دکتر روحانی درخواست میکنم به مخالفین دلواپس بگوید : گرتو بهتر میزنی بستان بزن ! وکار را به استاد معارف که تجربهء چندین و چند سالهء ریاست هیئت مذاکرهء برجامیرا بر دوش دارند واقای شیخ رحیم پور ازغدی بسپارند تا انان بستانند و بزنند ! البته اگر سعید قاسمی هم به عنوان محافظ هیئت جدید وتهدید جنگی به عضویت این هیئت در آید نور علی نور میشود ! افتاب عزیز شمارو به خدا قسم این کامنت رو سانسور نفرمائید !
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
0
شما ببخشیدشون........
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین