کد خبر: ۵۲۲۷۸۱
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
روسیه گفته حملات اسراییل به سوریه برای پس از خروج آمریکا از برجام برنامه‌ریزی شده بود

ابراز نگرانی روسیه نسبت به ادعای تبادل حملات بین ایران و اسرائیل: ارتباطاتی با اسرائیل و ایران داریم/تلاش‌هایی برای حفظ آرامش صورت می‌دهیم

وزارت خارجه روسیه دو طرف ایران و رژیم صهیونیستی را به حفظ آرامش فراخواند. بوگدانف اظهار داشت: ما با تمامی طرف‌ها در تماس هستیم و همه را به خویشتن‌داری دعوت می‌کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
میخائیل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه اظهار داشت: ارتباطاتی با دو طرف اسرائیل و ایران داریم و تلاش‌هایی برای حفظ آرامش صورت می‌دهیم.

وزارت خارجه روسیه نسبت به ادعای تبادل حملات بین ایران ورژیم صهیونیستی که از سوی رژیم غاصب اسراییل ادعا شده است، ابراز نگرانی کرد و دو طرف را به توقف تنش فراخواند.

بوگدانف اظهار داشت: ما با تمامی طرف‌ها در تماس هستیم و همه را به خویشتن‌داری دعوت می‌کنیم.

همچنین لیونید اسلوتسکی،‌رئیس کمیته امور بین‌الملل در مجلس دومای روسیه گفت، حملات اسرائیل به مواضع ارتش سوریه برنامه‌ریزی شده بود تا بعد از خروج آمریکا از برجام انجام گیرد.

ارتش سوریه پیشتر مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را در بلندی‌های جولان بمباران کرده بود. یک منبع میدانی به اسپوتنیک گفت، تانک‌های اسرائیلی نیز به سمت شهر البعث و تعدادی از نفاط وابسته به ارتش سوریه در شهرک حضر در جنوب غرب دمشق حملاتی داشتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، در این زمینه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات موشکی دیشب در سوریه مدعی شد جنگنده‌های این رژیم پایگاه‌های ایران در سوریه را هدف قرار دادند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین