کد خبر: ۵۲۲۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

ایران ۵ - ویتان صفر/ جام قهرمانی آسیا در یک قدمی دختران فوتسال ایران

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا برابر ویتنام یه پیروزی رسید و فینالیست شد.
آفتاب‌‌نیوز :
بانوان فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام ملت‌های فوتسال بانوان آسیا با نتیجه ۵ بر صفر ویتنام را شکست دادند و به فینال مسابقات راه یافتند.

شروع بازی با حملات پی در پی تیم ملی فوتسال ایران بر روی دروازه ویتنام همراه بود تا در دقیقه پنج بازی آرزو صدقیانی زاده گل اول را برای ایران به ثمر رساند. فاطمه اعتدادی در دقیقه ۱۰ گل دوم را وارد دروازه حریف کرد، سارا شیربیگی و فهیمه زارعی گل‌های سوم و چهارم را به ثمر رساندند تا ملی پوشان ایران با نتیجه ۴ بر صفر راهی رختکن شوند.
 
شروع نیمه دوم با حملات ویتنام برای فرار از شکست همراه بود که با واکنش‌های تماشایی فرزانه توسلی دروازه‌بان تیم ملی ایران روبرو می‌شد. حتی بازی پاورپلی (۵ بازیکن بدون دروازه‌بان) هم نتوانست برای ویتنام گلی در پی داشته باشد و در دقیقه ۳۸ بازی  فاطمه اعتدادی یک بار دیگر دروازه ویتنام را باز کرد. با این نتیجه ایران راهی فینال شد.

بانوان فوتسال ایران شنبه (۲۲ اردیبهشت) ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران در فینال این رقابت‌ها و برای تکرار قهرمانی خود به مصاف برنده بازی تایلند و ژاپن می‌روند.

بازی رده ‌بندی این مسابقات نیز بین ویتنام و بازنده بازی ژاپن و تایلند در روز شنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه انجام می‌شود.

پیش از این بازی تیم ملی فوتسال بانوان ایران با ترکمنستان، ازبکستان و چین به میدان رفت که در تمام بازی‌های خود به پیروزی رسید.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین