کد خبر: ۵۲۲۸۰۰
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

درگیری مسلحانه در مشهد/کشف یک تن مواد مخدر/مرگ یک نفر

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از هلاکت یک سوداگر مرگ و کشف یک تن و 146 کیلو گرم مواد افیونی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 ‌سردار«قادر کریمی» در تشریح این عملیات اظهار کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از حمل محموله سنگین مواد افیونی از استانهای جنوبی کشور به خراسان رضوی و مشهد دست یافتند.

وی ادامه داد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از رد زنی‌های گسترده به مبداء ورودی استان در  شهرستان «مه ولات» اعزام و بامداد امروز خودروی پژو 405 حامل مواد افیونی را در نقطه کمین خود به دام انداختند. 

سردار کریمی با بیان اینکه ماموران انتظامی به دو سرنشین خودرو دستور ایست دادند اما آن‌ها با سرعت زیاد از صحنه گریخته و اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کردند، گفت: با شروع درگیری مسلحانه و پس از دقایقی یکی از سوداگران مرگ به ضرب گلوله پلیس به هلاکت رسید و خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: پلیس در بازرسی از این خودرو یک تن و یک کیلوگرم تریاک به همراه 145 کیلوگرم حشیش، یک قبضه سلاح جنگی کلاش، چهار تیغه خشاب و 109 تیر جنگی کشف کرد.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: جست وجوهای پلیس برای دستگیری راننده فراری پژو 405 که با توجه به تاریکی هوا از محل متواری شده، ادامه دارد.

به گزارش ایسنا،فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از تلاش جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همچنین ماموران انتظامی  شهرستان "مه ولات" در پیگیری عملیاتی و کشف این محموله سنگین مواد افیونی تشکر کرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین