کد خبر: ۵۲۲۹۶۱
تعداد نظرات: ۲۷ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
علم الهدی گفته که سانتریفیوژ‌ها را در انبار‌ها تنلبار و چاله راکتور را بتون‌ریزی کردند

علم‌الهدی: برجام سقوط کرد/برجام جز ضرر نتیجه‌ای نداشته است/اف ای‌تی‌اف و پالرمو، برجام دو و سه است/ مسئولان، برایتان در آینده سریال درست خواهند کرد و می‌گوید شما چه کردید

امام جمعه مشهد تاکید کرد: اف ای‌تی‌اف فرمانش را وزارت خزانه‌داری می‌دهد. چرا باید به آن‌ها متصل شویم؟ آخر برجام و نتیحه آن را متوجه شدید. این دو لایحه برجام دو و سه است، رهبری هم اعلام کردند ما اجازه برجام دو و سه را نمی‌دهیم.
آفتاب‌‌نیوز :
 حجت‌الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد گفت: حوادثی که در این ایام داشتیم، هم حوادث عبرت‌آمیزی برای مردم و مسئولان ما بود و هم نفوذ بصیرت رهبری را برای ما ثابت کرد.

سانتریفیوژ‌ها را در انبار‌ها تنلبار و چاله راکتور را بتون‌ریزی کردند
وی با اشاره به بیانات رهبری اظهار داشت: همانطوری که رهبری از اول مسئله برجام اعلام کردند امریکا عهدشکن است. با عملی که رئیس‌جمهور امریکا انجام داد، تجربه مردم نسبت به اقوال و آرای پربصیرت مقام ولایت افزود و هم عبرت را برای مردم و مسئولان نظام ایجاد کرد که تعامل، برقراری ارتباطات و عهدبندی با جرثومه شیطان بزرگ، جز ندامت چیز دیگری ندارد.

این مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: سانتریفیوژ‌ها را تنلبار کردند، چاله راکتور را بتون‌ریزی کردند و... و در نهایت قضیه، با عهدشکنی و خیانت ناپاکانه استکبار جهانی روبه‌رو شدیم. قبلا رهبری این مسئله را فرموده بودند. در پهنه دوران رهبری مقام ولایت، حکمت و نفوذ ولایت را تجربه کرده بودیم، ولی حوادث بر این تجارت می‌افزود.

معنای لایحه اف‌ای‌تی‌اف خودتحریمی است
علم‌الهدی خطاب به مسئولان و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با بیان اینکه چرا عزیزان و مسئولان به این نفوذ پربصیرت رهبری و رهنمود‌های حکیمانه ولایت از اول توجه نکردند که کار به اینجا برسد که با یک خسارات و هزینه روبه‌رو بشویم، تصریح کرد: متاسفانه همین الان که با این خسارت روبه‌رو شدیم و شیطنت ناپاکانه را از این عنصر ناپاک شاهد هستیم، ولی با دو مشکل در کشور روبه‌رو هستیم که نه به این عبرت توجه دارند و نه به رهنمود‌های حکیمانه توجه دارند و آن تصویب لایحه افی‌ای‌تی‌اف و پالرمو است.

وی با اشاره به لایحه عضویت در پیمان اف‌ای‌تی‌اف خاطرنشان کرد: لایحه اول، در حقیقت وصل کردن تراکنش بانکی به تراکنش بانکی جهانی است و این معنایش خودتحریمی است و این قدم گذاشتن بر دامن قدرت امریکایی است که با ما برخورد و تهدید به تحریم می‌کند.

پیوستن به کنوانسیون پالرمو یعنی پشتیانی از مقاومت در منطقه نداشته باشیم
امام جمعه مشهد افزود: تصویب این لایحه یعنی تراکنش بانکی تحت نظارت امریکا برود. این مسئله چه لزومی دارد؟ به صرف اینکه می‌گویند اگر این کار را نکنیم، پول‌هایمان را از خارج نمی‌توانیم به داخل برویم. خوب راهکار‌های دیگر نیز وجود دارد.

علم‌الهدی با بیان اینکه پیش‌شرط پیوستن به پیمان اف‌ای‌تی‌اف لایحه پالرمو است، ابراز داشت: این لایحه یعنی کنوانیسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم. تروریسمی که آن‌ها تعیین می‌کنند و آن، یعنی حزب‌الله، انصارالله یمن و جریان‌های آزادی‌خواه و حشدالشعبی عراق. ما به کنوانیسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم متصل شویم یعنی تامین مالی و دفاع و پشتیانی از مقاومت در منطقه نداشته باشیم.

پیوستن به کنوانسیون پالرمو یعنی قبول کردیم حمایت‌های ما از جریان‌های مقاومت قطع شود
وی خطاب به نمایندگان مجلس بیان کرد: عزیزان ما در مجلس چشم‌هایشان را باز کنند. مشکل امریکا دو چیز است؛ توان موشکی ما و نفوذ منطقه‌ای ایران. ما اگر به کنوانسیون پالرمو وصل شدیم، تروریسم را آن‌ها برای ما تعریف کردند و این یعنی قبول کردیم ارتباطات ما و حمایت‌های ما از جریان‌های مقاومت قطع شود و اگر روابط ما از مقاومت قطع شد یعنی با دست خودمان از این نفود سیاسی در منطقه که امریکا را به ذلت نشانده و اسرائیل را در آستانه بدبختی قرار دادیم، دست بکشیم.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان اضافه کرد: اول آمدند، عوضی ترجمه کردند که نمایندگان نفهمند و بعد شورای نگهبان فهمید و لایحه برگشت. در کشوری که این همه شهید دادیم، چرا مسئولان باید اینگونه برخورد کنند؟

اف ای‌تی‌اف فرمانش را وزارت خزانه‌داری می‌دهد
علم‌الهدی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری هم اعلام کردند اتاق جنگ ما وزارت خزانه‌داری امریکا است و این دو لایحه مربوط به وزارت خزانه‌داری است، یادآور شد: اف ای‌تی‌اف فرمانش را وزارت خزانه‌داری می‌دهد. چرا باید به آن‌ها متصل شویم؟ آخر برجام و نتیحه آن را متوجه شدید. این دو لایحه برجام دو و سه است، رهبری هم اعلام کردند ما اجازه برجام دو و سه را نمی‌دهیم.

برجام از نظر حقوقی سقوط کرد
وی با اشاره به خروج امریکا از توافق هسته‌ای عنوان کرد: برجام یک قرارداد چند جانبه بود و قراردادی نبود که ایران به صورت جداگانه و یکی یکی از کشور‌ها آن را امضا کند. برجام با هم امضا شد و سپس شورای امنیت آن را تصویب کرد. وقتی یک کشور از آن خارج شود، از نظر حقوقی این قرارداد سقوط کرده است. اگر بخواهیم آن را ادامه بدهیم، این مسئله یعنی بستن یک قرارداد جدید با کشور‌های اروپایی.

امام جمعه مشهد ادامه داد: فرمایش رهبری این بود که من به این سه کشور اعتماد ندارم، این‌ها اذناب امریکا هستند و بعد گفتند اگر می‌خواهید ادامه بدهید، تضمین بگیرد و بعد گفتند می‌دانم این سه کشور این‌ها امضا نمی‌دهند. آقا گفتند رئیس‌جمهور امریکا امضا بدهد، بعد گفتند نشد. بعد این هم این کار را می‌خواهید ادامه بدهید.

برجام جز ضرر نتیجه‌ای نداشته است/ اف‌ای‌تی‌اف و پالرمو این دو لایحه استعماری امریکا هستند
علم‌الهدی با بیان اینکه چرا باید برجام را ادامه بدهیم؟ گفت: مگر برجام برای ما نتیجه داشته است؟ برجام جز ضرر نتیجه‌ای نداشته است. شما مسلمانید و قرآن را قبول دارید. قرآن می‌گوید در برابر دشمن سست نشوید. شما پیروز و غالبید. خدا با شماست. خدا کار شما را ناقص نمی‌گذارد. سست نشوید که بخواهید مشکل‌تان را از طریق قرارداد حل کنید.

وی با بیان اینکه امریکا در این چهل ساله، به دنبال جنگ و فتنه بوده است و در یک نقشه پیروز نشده و در همه نقشه‌ها شکست خورده است، اظهار داشت: اگر می‌خواهید مشکل مالی کشور حل شود، راه‌های دیگر هم است. پیمان‌های دوجانبه مالی با کشور‌ها امضا کنید که نیاز به یورو و دلار نداشته باشد و راه‌های تجاری را تحکیم کنید. کسانی که می‌خواهند این دو لایحه استعماری امریکا را تصویب کنند، در این باره زمان صرف کنند و دولت را موظف کنند.

مسئولان، برایتان در آینده سریال درست خواهند کرد و می‌گوید شما چه کردید
این عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: رهبری فرمودند: مسئولان کشور بدانند موقعیت امتحانی شدیدی برای آن‌ها پیش آمده است؛ هم امتحان خدایی و هم امتحان مردمی. در مسئله مشروطیت مفاسدی از سوی افرادی رخ داد، علیرغم آن روز که این ارتباطات نبود و دستگاه‌های ارتباطی و اطلاعاتی نبود، برایشان فیلم ساخته و کتاب می‌نویسند. امروز با عملکرد شما مسئولان، برایتان در آینده سریال درست خواهند کرد و می‌گوید شما چه کردید و در این امتحان مردمی سقوط خواهید کرد.

علم‌الهدی خطاب به مسئولان دولتی تصریح کرد: مردم شما را در راس تصمیم‌گیری‌ها انتخاب کردند، لااقل حساب قرآن، آینده و خون شهدا را بکنید و چشم‌هایتان در برابر قدرت‌های مقوایی دنیا ببندید و مسائل شخصی را از پا بگذارید.

منبع: ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲۷
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
2
22
حضرتعالی برای سقوط دولت روحانی لحظه شماری می کنی.......
پاسخ ها
پارمیتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
چرا از اقای علم الهدی می ترسید؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
از هرکس که منافع ملی براش مهم نباشه باید ترسید......
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
5
2
اگر برجام مهم نبود چرا امروز .....پس لغو برجام را باید جشن گرفت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
4
18
کره شمالی با دشتن کلاهک هسته ای و موشک قاره پیما بخاطر فشار اقتصادی کوتاه اومد..اقای علم الهدی بفرمایید برای خوشحالی و رفاه و شادی ملت چه کرده است تفکر شما؟در اینده ملت در مورد شخص شما چه قضاوت خواهند کرد؟ایا اصلا تا حالا فشار اقتصادی حس کردی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
2
10
و تاریخ بعضیها را .. خواهد کرد
قلم فرانسه
|
Turkey
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
4
18
من پول ندارم ولی حاضرم گدایی کرده، پول جمع کنم و به شما تقدیم نمایم! به شرط آنکه در کار دولت دخالت نفرمائید.
ناشناس
|
Romania
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
4
15
خوب چشم علم الهدی و دلواپسان روشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
2
14
برا تو هم سریال خواهند ساخت همینط.ر برا خیلی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
1
8
به عنوان یک معلم از دیده انصاف نگاه می کنم و جواب علم الهدی را میدهم....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
2
12
همين كه براي مادرم تونستم داروي سرطان از بهترين دارو سازان جهان تهيه كنم خيلي ارزشمند هست برام ....
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
1
9
جز صدا وسیما که رسانه خصوصی نیست چه کسی دیگه می تواند سریال بسازد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
6
19
درود بر حسن روحانی و ظریف
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
13
راست میگه این همه کشوره تودنیا برین باکشورهایی قراردادمالی ببندید که به یورو ودلارنیازی نباشه !!!!چطوری تاحالا کسی همچی فکری به ذهنش نرسیده !!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
3
12
آنها که همیشه و در همه حال رضایت حق تعالی را مدّنظر دارند و بنابراین پشتیبانی الله را دارند،‌ هرگز سقوط نخواهند کرد، و اگر خدای ناکرده زمانی برسد که مردم به واسطه بعضی دروغها، منفعت طلبی ها، خودخواهی ها، زیاده خواهی ها، فرصت طلبی ها و ... از خوبی ها و در نتیجه از انسانهای خوب دوری کنند و به بدی ها و در نتیجه به آدم های بد تمایل پیدا کنند !!!!!!!!! در حقیقت آن مردم هستند که در امتحان الهی سقوط کرده اند.

در وضعیت کنونی برای اکثریت ملت مومن ایران اسلامی کاملاً مشهود و عیان است که آقای دکتر ظریف و همکارانش با توکل به خدای بزرگ و حفظ دیانت و امانتداری در صیانت از دین و میهن، صادقانه قدم به میدان گذاشتند و برجام را به انجام رساندند (چنانچه اگر غیر از این می بود، همانند همان هشت سال کذایی، بعد از آنهمه رفت و آمدها، بی نتیجه و بی فرجام باقی می ماند)!!!
اما متاسفانه رفتارهای بعضی افراد انگشت شمار منفی نگر با افق دیدی کوتاه و تاریک، باعث شد که دشمن مان (آمریکا) که همواره از به انجام رسیدن برجام احساس شکست و سرخوردگی می کرد!!!! اما چون پنج کشور دیگر از آن حمایت کرده بودند نمیتوانست مخالفتی بکند!!!! از آن رفتارها سوءاستفاده و از برجام خارج شود تا ایران نتواند به همه امتیازاتی که آقای دکتر ظریف و همکاران محترمش در برجام کسب کرده بودند، برسد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
1
15
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی؛ ان شاءالله خدای بزرگ شما و همه دولتمردان شریف و نجیب تان همچون آقای دکتر ظریف را در پناه عظمت و بزرگی اش حافظ و نگهدار باشد. الهی آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
12
قابلمه اشکنه رو حاضر کنید
مجید محمودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
0
10
با درود . جناب الم الهدی . شما با همه چیز دولت روحانی مخالفی چه خوب و چه بد .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
1
9
اقای علم الهدی به گفته داماد شما اقای ریسی برجام چک بود وه میخاست نقدش کنه.حالا برجام یهو شد بد..مردم میفهمن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
1
5
اولا خروج امریکا ازبرجام به معنی پایان برجام نیست ! پس برای جشن گرفتن دست نگه دارید ! با تلاشهائی که دکتر روحانی و دکتر ظریف درتماسهای حضوری وتلفنی بادیگر سران کشور ها موجبات بی اعتمادی به وعده های ترامپ و امریکا را فراهم میکنند ! همانگونه که خمینی کبیر ابهت امریکا را شکست ، امریکایی که با یک جابه جا کردن یکی ازناوهایش موجبات وحشت عموم کشورها حتی شوروی میشد را در هم شکست ! روحانی هم اعتبار تعهدات امریکا را در هم شکست ! ما چقدر باید هزینه میکردیم تا اعتبار امریکارا اینگونه بی اعتبار میکردیم ؟ اروپایی که همیشه دنباله رو کشور امریکا بود امروز سخن از اروپای بدون امربکا را اعلام میکند ! ازهمهء اینها که یگذریم طبق دستور رهبر معظم انقلاب یک فرصت محدود برای اروپا تعیین فرمودند که تضمین مکفی برای تعهداتش به ایران بدهد ! اروپایی که چند سال پیش به نقل از یکی از معاونین وزارت امور خارجهء وقت ( به گمانم جواد لاریجانی بود ) به نقل از یکی از معاونین وزارت خارجهء انگلیس که به جواد لاریجانی گفته بود : شما ایرانیها خیلی شجاعید که اینقدر راحت مرگ بر امریکا میگوئید ، خانوم تاچر کشور انگلیس را نسبت به امریکا به اندازهء یک روستای کوچک در برابر لندن میبیند !!! جمهوری اسلامی این ابهت واعتبار امریکا را درهم شکست ! چرا منتقدبن برجام به این مسائل مهم توجه نمیکنند ؟ ! ضمن اینکه مذاکره با اروپا و قبلا با امریکا یک ضرورت بود تا دنیا را متقاعد کنیم که ما مذاکرات طولانی مدت با غرب و 1+5 داشتیم وانها دبّه در آوردند ! دنیا تنها ایران نیست بلکه 196 کشور دیگر هم هستند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
1
8
برجام کلا ضرر قبول..بفرمایید شخص شما چه خذمتی به مردم کردی؟گاهی مردم رو به اشکنه پیاز خوردن دعوت میکنی گاهی نگران معیشت مردم هستی..البته بستگی داره چه دولتی راس کار باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
5
آقای علم الهدی خوب است اظهار نظر نکنی چراکه توهین به رئیس جمهور توهین به ملت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
1
7
دقيقا كپي صحبتهاي ترامپ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
4
امیداست به آن روزی برسیم که دق دقه ما برای پیشرفت و پیروزی ایران باشد نه برای تخریب و سرکوب جناح مخالف.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
2
دیپلمات اقتصاددان
teymour
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
2
پس کی فرمان برجام یک رادادند؟
حسنعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
2
ای کاش منم توآستان قدس بودم؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین