کد خبر: ۵۲۲۹۸۱
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

دلایل سفر به گرجستان

زیما سفر پارس ارائه‌کننده انواع تور گرجستان با کیفیت و دارای کادری مجرب است. معرفی بهترین مکان‌های گرجستان و آشنایی با آب و هوای گرجستان می‌تواند کمک شایانی به گردشگران بکند تا حداکثر استفاده را از تور گرجستان ببرند.
آفتاب‌‌نیوز :
 بنابر اعلام آژانس مسافرتی زیما سفر پارس، این مجموعه در ادامه به بررسی دلایل عمده تور گرجستان پرداخته است.

دلایل زیادی برای سفر ایرانیان به گرجستان وجود دارد؛ از مصرف غذاهای مناسب برای ایرانیان گرفته تا مکان‌های گردشگری در تور گرجستان.

دلایل سفر به گرجستان

دلایل عمده برای سفر  و تور گرجستان

به گزارش ایسنا،مردم از ما می‌پرسند چرا همیشه سفرهایی به گرجستان انجام می‌شود؟ حقیقت این است که دلایل زیادی برای سفر به گرجستان و برقراری تور گرجستان وجود دارد. هر چند در یک خبر نمی‌توان به تمام این موارد اشاره کرد ولی با ارائه نتیجه این بررسی مبتنی بر جاذبه‌های گردشگری گرجستان به این نتیجه می‌رسیم که حداقل یکبار در طول زندگی خود بهتر است به گرجستان سفر کنید.

غذاها در تور گرجستان

غذاهای گرجستان بسیار متنوع هستند که اغلب به دلیل ماهیت روستایی و تاریخ غنی این کشور است. Khinkali، یک نسخه محلی از dumplings، که می‌تواند با سیب زمینی، گوشت گاو، پنیر و قارچ پر شود، یک غذای بسیار پرطرفدار است. اما خاچاپوری، یک خمیر مانند پیتزا پر شده از پنیر بوده که در بسیاری از نسخه‌ها و با مواد مختلف طبخ می‌شود که مورد علاقه عموم مسافران گرجستان است.

گرچه غذاهای گرجستان بیش از این دو مورد محبوب است، اما به راحتی می‌توانیم با Khagapuri adjaruli ارتباط برقرار کنیم. این خوراک بسیار به ذائقه مردم ایران نزدیک است، یک خمیر به شکل قایق با پنیر ذوب شده، یک تخم مرغ آب پز و مقداری کره. 

mchadi، یک نان ذرت است که با پنیر و سس لوبیا عرضه می‌شود. فقط مطمئن شوید که شما به اندازه کافی برای سوزاندن کالری‌های آن ورزش می‌کنید؛ این غذا کالری بسیار بالایی دارد.

مناظر طبیعی در تور گرجستان

با وجود وسعت کم گرجستان، طبیعت در این کشور بسیار متنوع است. به سمت شمال، در اطراف مکان‌هایی مانند کازابگی یا مستیا و همچنین کوه‌های قفقاز با قله‌های پوشیده از برف زیبایی چشم‌نوازی دارند. در اطراف کوتایسی، جنگل‌ها و دره‌ها و چشمه‌های درمانی در بورجومی دیده می‌شود. سواحل دریای سیاه Batumi و Poti و جادوی پاییز زمانی که برگ درختان به رنگ زرد و نارنجی روشن در می‌آیند از دیدنی‌ترین مکان‌های گرجستان است.

قیمت‌های متعادل

گرجستان همیشه یک مقصد مقرون به صرفه بوده است. بنابراین اگر بودجه شما محدود است، می‌توانید یک وعده غذایی را به ازای ۱۰ لاری (حدود ۴ دلار، ۳.۳۰ پوند، ۳.۷۰ یورو) داشته باشید. بحث مالی و مقرون به صرفه بودن یکی از مهم‌ترین موارد تور در هر کشوری است.

لوکس بودن هتل‌ها در تور گرجستان

در تور گرجستان، اگرچه این کشور به عنوان یک مقصد فوق‌العاده شناخته نمی‌شود، گردشگران گزینه‌های بسیاری برای اقامت راحت و لوکس در سراسر کشور دارند.

تفلیس، باتومی و بورجومی گزینه‌های خوبی از هتل‌های لوکس و رستوران‌های با کیفیت را دارند. با این حال، توجه داشته باشید که قیمت هتل‌های لوکس بر اساس دلار آمریکا حساب می‌شود.

آب و هوای گرجستان

در تابستان، تفلیس دمایی تا ۳۵ درجه سانتیگراد دارد. اما خوب است که به یاد داشته باشیم که در بسیاری از نقاط کشور، به ویژه در کوه‌ها، بارش برف را خواهید دید. گودووری، در نزدیکی کازابگی، جای خوبی برای اسکی و اسنوبورد، با یک زیرساخت عظیم است. دیگر مقاصد برای اسکی شامل باکوریانی و مستیا است.

چشم‌اندازهای گرجستان

با داشتن چنین منبعی غنی از غذاهای مختلف، در شهرهای گرجستان رستوران‌های زیادی وجود دارند. تفلیس دارای رستوران‌های زیادی است که دارای غذاهای گرجستان و غذاهای بین‌المللی هستند. طعم غذای محلی نیز در شهرهای مختلف این کشور می‌تواند تجربه دلنشینی باشد.

خیابان چاردین، در تفلیس، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های خوبی دارد. رستوران‌های تیفلیسو (۴۴ خیابان چاردین) را برای صرف غذاهای معتبر گرجی یا رستوران علاء‌الدین برای غذاهای عربی و بین‌المللی را انتخاب کنید. بسیاری از نقاط نیز دارای دکوراسیون بسیار متنوع هستند، از مدرن تا سنتی، از هنری تا خاطره‌انگیز.

آبگرم در تور گرجستان

تفلیس در اطراف آب‌های گرم سولفوریک بنا شده است. منطقه‌ای به نام آبانوتوبانی دارای تعداد زیادی از حمام‌های عمومی و خصوصی است که گردشگران در آن می‌توانند یک ماساژ و لایه‌برداری در استخر پر از آب سولفور داشته باشند – باور عمومی بر این است که این کار برای پوست مناسب بوده و همچنین برای درمان آسم و روماتیسم، دارای مزایایی است؛ آبگرم یکی از دلایل اصلی تور گرجستان به شمار می‌رود.

شهر بورجومی، که در مجاورت معروف‌ترین آب معدنی کشور قرار گرفته است، در زمان امپراتوری روسیه به عنوان مکان شفابخش شناخته شده بود، که به لطف خواص درمانی آب آن بوده است. امروزه، این شهر دارای هتل‌های خوب و مدرن به همراه آبگرم از قبیل Rixos Borjomi است.

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس اعلام کرد: این مجموعه ارائه کننده " تور گرجستان، تور لحظه آخری گرجستان و تور ارزان گرجستان بوده و با کادری مجرب حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی علاقه‌مندان است.

دلایل سفر به گرجستان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین