کد خبر: ۵۲۳۲۴۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
میرزایی: از دل آتش‌زدن پرچم در مجلس، مسائلی همچون حمله به سفارت عربستان بیرون می‌آید

از حمله به سفارت عربستان تا آتش زدن برجام و پرچم آمریکا در مجلس/عضو فراکسیون امید: به‌خاطر تلگرام و انتخابات، علم‌الهدی به استقبال روحانی نرفت و رئیسی هم مشهد را ترک کرد!

رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس با تکذیب موضوع مربوط به طرح عدم کفایت روحانی در مجلس، نسبت به عواقب اقدامات افراطی هشدار داد و گفت: از دل آتش‌زدن پرچم آمریکا در مجلس، مسائلی شبیه حمله به سفارت عربستان بیرون می‌آید.
آفتاب‌‌نیوز :
جلال میرزایی گفت: ما در بهترین فرصت قرار داریم که مردم متوجه شوند دولت جمهوری اسلامی، مسئولان و حاکمیت برای برون‌رفت از بحران هسته‌ای، کوتاهی نکرده اند. بنابراین نباید اقدامی انجام دهیم که مردم فردا ما مسئولان را سرزنش کنند و فکر کنند که مقصر دولت ما بوده و کوتاهی دولت یا نظام باعث خروج امریکا از برجام شده است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ نماینده اصلاح‌طلب مردم ایلام در مجلس دهم تاکید کرد: هم‌اکنون توپ در زمین اروپا است و باید به نحوی رفتار کنیم که اگر اروپایی‌ها متعهد ماندند، مردم و افکار عمومی متوجه شوند که دولت و مسئولان کوتاهی نکرده‌اند و آن زمان است که می‌توانیم با انسجام و وحدت ملی این چالش بزرگ را پشت سر بگذاریم.

رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس در پاسخ به پرسشی درمورد کلید زدن طرح عدم کفایت حسن روحانی در مجلس گفت: هیچ بحثی در این رابطه نشده و به نظر می‌رسد کسانی که چنین مباحثی را مطرح می‌کنند، اطلاعی از فضای مجلس ندارند.

وی به عدم استقبال برخی مقامات مشهد در سفر اخیر رییس‌جمهوری به این شهر اشاره کرد و گفت: شاهد بودیم که به‌خاطر یک اختلاف‌نظر سیاسی درمورد تلگرام یا مباحث انتخاباتی که مربوط به ماه‌های گذشته است، آقای علم‌الهدی به استقبال روحانی نرفت و آقای رئیسی هم پیش از ورود رییس‌جمهور مشهد مقدس را ترک کرد. این جریان وحدت را به گونه‌ای تفسیر و تبیین می‌کند که همه مردم دقیقاً شبیه هم فکر کنند که امکان‌پذیر نیست؛ بلکه وحدت به معنای این است که کثرت را بپذیریم و به سمت وحدت برویم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: تحلیل‌ها و نتیجه‌گیری‌های این جریان تندرو براساس مفروضات غلط است و به همین دلیل می‌گفتند آمریکا از برجام خارج نمی‌شود. این جریان انتظار داشت رییس‌جمهوری صراحتاً اعلام کنند که ایران هم از برجام خارج می‌شود و شعار تند سرمی‌داد اما به این فکر نمی‌کنند که در این صورت، تکلیف مردم و پیامدهای این اقدام چه خواهد بود. متاسفانه این جریان متوجه پیامدهای اقدامات افراطی نیست و درنظر نمی‌گیرد که اگر احساسی و غیرعقلایی عمل کنیم، با دست خودمان اروپا را در کنار آمریکا قرار می‌دهیم.

رییس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس به آتش زدن پرچم امریکا در نشست روز چهارشنبه روز گذشته مجلس اشاره کرد و گفت: اتفاقاً بعد از اینکه آقای کوهکن، ذوالنور، ابطحی و چند نفر دیگر از اصولگرایان نسبت به آتش زدن پرچم آمریکا اقدام کردند، با بعضی از آن‌ها صحبت کردم. معتقدم آتش زدن برجام به‌صورت نمادین مشکلی نداشت اما جای این کار صحن علنی مجلس نیست. فارغ از آن، آتش زدن پرچم امریکا به هیچ عنوان درست نبود؛ چرا که از دل این بحث‌ها همان حمله به سفارت عربستان بیرون می‌آید.

منبع: ایلنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۷
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
4
1
چرا منفعلانه دائم به مردم دیکته میکنید که باید خودمان را به غربی ها ثابت کنیم؟؟؟ مگرآنها چه کسی هستند و آیا اینقدر صلاحیت دارند که بتوانند ما را بی طرفانه قضاوت کنند؟؟؟ ترابخدا اینقدر ذلیلانه رفتار نکنید البته بنده نیز با برخی تندروی ها مخالفم اما نه اینکه از این طرف هم یوغ بردگی غربی ها را بگردن بیاندازیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
1
0
اینو ننویسین چی میگین؟ خخخخخخخخ
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
1
3
ما شورای شهر و شهرداری رو از دست تند رو ها پس گرفتیم اطمینان داشته باشید مشهد خود پالایشی را اغاز کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
3
خداوند این سرزمین را از افکار داعشی در امان بدارد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
2
آتش‌زدن پرچم آمریکا در مجلس، حمله به سفارت عربستان .........
همین الان هم مورد سرزنش هستید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
4
آنها که ازدیوار سفارتخانه ها بالا رفته و یا پرچم ملی سایر کشور هارا به آتش میکشند بزرگترین خیانت را به نسل امروز و آینده ایر ان میکنند. آتش زدن پرچم ملی یک کشور خا رجی در پارلمان که یک فاجعه عظیم است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
4
1
این طور که این نماینده حرف میزنه هر چی امریکا و اروپا تو سر ایران بزنند ما فقط باید با لبخند کتک خور باشیم چقدر ساده لوحانه است اگر فکر کنیم اروپا با امریکا به خاطر ایران به هم میزنه مگر خاطرات روحانی را نخوندید
فراکسیون امیدی در مجلس بعدی نخواهد بود
چون ملت ایران نشان داده که ذلت نمی پذیره
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین