کد خبر: ۵۲۳۳۳۳
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴

مصدومیت دو کارگر در پی ریزش آوار ساختمان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مصدومیت دو کارگر در پی ریزش آوار یک ساختمان قدیمی در حال تخریب خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۶:۰۲ امروز یک مورد حادثه آوار ساختمان در خیابان ابوذر غفاری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و دو ایستگاه با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

وی افزود: محل حادثه یک ساختمان قدیمی سه طبقه در حال تخریب بود که کار تخریب طبقه دوم و سوم آن تا حدود زیادی انجام شده بود. در حالی که کارگران در طبقه همکف مشغول تخریب بودند، یکباره دیواره‌ها، سقف و نخاله‌هایی که از تخریب بخش‌های دیگر در طبقه اول جمع شده بودند، دچار ریزش می‌شوند و دو نفر کارگر زیر آوار محبوس می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش‌نشانان ابتدا موفق شدند یک کارگر افغانی که حدودا ۳۰ سال سن داشت و بخشی از بدن او زیر آوار مانده بود را خارج کنند. فرد دوم هم آقای حدودا ۷۰ ساله ایرانی بود که پس از جست و جوی محلی که او در زیر آوار گرفتار شده بود، آتش‌نشانان با احتیاط کامل این فرد را زنده خارج کردند و هر دو فرد که دچار مصدومیت شده بودند، تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

وی افزود: در نهایت عملیات در ساعت ۱۶:۴۸ به پایان رسید.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین