کد خبر: ۵۲۳۳۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

هوای تهران سالم است

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از برقراری هوای سالم در بیشتر مناطق تهران طی امروز و فردا (۲۴ و ۲۵ اردیبهشت) خبر داد و گفت: طی دو روز آینده دمای تهران کاهش محسوسی می‌یابد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین شهبازی افزود: طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی امروز (۲۴ اردیبهشت) وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت در شرایط سالم خواهد بود. در حال حاضر نیز شاخص کیفیت هوای تهران ۹۵ و در شرایط سالم است.

وی با اشاره به اینکه با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی فردا (۲۵ اردیبهشت) برای برخی ساعات به ویژه بعدارظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه و بارش‌باران پیش‌بینی می‌شود، گفت: بر این اساس انتظار می‌رود تا فردا (۲۵ اردیبهشت) وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم قرار داشته باشد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر امروز(۲۴ اردیبهشت) است و برای برخی ساعات به ویژه در شبانگاه وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی و شمال غربی انتظار می‌رود.

به گفته شهبازی، تا فردا (۲۵ اردیبهشت) دمای تهران کاهش محسوسی خواهد یافت.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
0
فقط پر خاک عربستان وعراق است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین