کد خبر: ۵۲۳۶۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

آیت‌الله مسعودی‌خمینی: بیانیه آقای جنتی بسیار بد بود/ برجام با نظر رهبری انجام شد

عضو بلند پایه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با صراحت تمام، بیانیه اخیر آیت‎الله جنتی را یک اطلاعیه بسیار بی‎پایه و بد دانست که موجب سوءاستفاده دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله علی‎اکبر مسعودی‎خمینی از بنیانگذاران جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به بیانیه اخیر آیت الله احمد جنتی که به بهانه خروج آمریکا از برجام و علیه رئیس جمهور منتشر شد (اینجا)، اظهار داشت: در ابتدا باید گفت که مذاکرات هسته‌ای و توافق برجام، با نظر مقام معظم رهبری صورت گرفت.

این عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افزود: از ابتدای مذاکرات هسته‌ای هم کاملا مشخص بود که اگر مقام معظم رهبری با ورود و خروج در برجام و مذاکرات هسته‌ای مخالف بودند، یک کلمه می‌فرمودند که آقای روحانی! شما دیگر مذاکره نکن و به کارهای دیگر خودت رسیدگی کن؛ و در این صورت، مگر آقای روحانی می‌توانست بگوید نه؟ قطعا در چنین شرایطی، آقای روحانی می‌گفت چشم و می‌رفت دنبال کارها و مشغله‌های دیگری که داشتند.

آیت الله مسعودی خمینی اضافه کرد: این که ما می‌بینیم مقام رهبری همیشه فرمودند آقاجان! کار (مذاکرات) انجام دهید اما اعتماد (به دشمن) نداشته باشید و مواظب باشید؛ این حرف، یک حرف حسابی است؛ که آقای رئیس جمهور هم می‌تواند بگوید من که مخالفتی با فرمایشات مقام رهبری نداشتم و ندارم و اگر بنا بود که ما مذاکره نکنیم، یک کلمه ایشان (رهبری) نهی می‌کردند، و قطعا در این صورت، نهی ایشان بر ما واجب الاطاعه بود و انجام می‌دادیم.

این استاد خارج فقه حوزه علمیه قم گفت: رهبر معظم انقلاب با مذاکرات هسته‌ای موافق بودند، اما از طرفی موافق نیستند با این که زیر بار زور برویم؛ بله ما هم موافق این موضوع نیستیم، و آقای روحانی هم قطعا موافق این موضوع نیستند.

آیت‌الله مسعودی خمینی با بیان این که بی‌انصافی نسبت به آقای روحانی درست نیست، گفت: اما این جریانی که یکی از آقایان یا آقای جنتی، در این اطلاعیه شان گفتند، بسیار چیز بدی است.

تولیت سابق حرم حضرت معصومه(س)، با بیان این که رهبری در جریان مذاکرات بوده‌اند، گفت: بنابراین چرا بایستی فردی مثل آقای جنتی چنین چیزی را بگویند و چنین اطلاعیه‌ای را منتشر کنند؟ که در نتیجه مردم ما، و همه دنیا بگویند، پس معلوم می‌شود که در داخل کشور ایران و بین سران کشورمان، اختلافاتی شدید هست که آقای جنتی این جور حرف می‌زنند؛ این یک بحثی است که خیلی مفصل است.

آیت الله مسعودی خمینی تصریح کرد: باید به آقای جنتی گفت که شما در کلمات‌تان مواظب باشید؛ و فکر کنید که چه دارید حرف می‌زنید و چه می گویید و الا اگر مواظب نباشید، سوءاستفاده‌هایی که دارد از سخن‌های این چنینی می شود کاملا مشخص است.

عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد: من نظرم این است که مقام رهبری با مذاکرات هسته‌ای موافق بودند و آقای روحانی هم سر سوزنی از فرمان‌های ایشان تخطی نکردند و نمی‌کنند؛ و دیگران (مخالفان دولت) هم اگر بخواهند این موضوع خروج آمریکا از برجام و بهانه کردن این موضوع برای حمله به دولت را، پر و بال بدهند، بدانند که این کارشان، بسیار به ضرر اسلام و قرآن، و همین طور کشور ایران و انقلاب اسلامی است.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
1
متاسفانه گاهی مواقع آدمی چنان گرفتار و اسیر آمال و آرزوهای شخصی خودش می شود (به حق یا ناحق) که برای رسیدن به مقصود و نظرش حاضر است به هر وسیله ای دست یازد و تا بدانجا می رسد که هدف وسیله را برایش توجیه می کند (مرام و اعتقادی که بی دینان و کمونیست ها پایبند آن هستند و هرگز یک مسلمان واقعی به آن تن نمیدهد و برای رسیدن به هدف و مقصودش هرگز از صراط مستقیم الهی منحرف نمی شود) و تا آنجا پیش می رود که حتی نابودی دیگران و ویران شدن یک جهان هم برایش معنا و مفهومی ندارد.

انسان فقط مادامی که همیشه خدای بزرگ را ناظر بر اعمال خود بداند، میتواند کسب موفقیت،‌ آبرو،‌ اعتبار، بزرگی و ............ کند که هم در این دنیا سربلند و سرافراز در آرامش و آسایش زندگی کند و هم بتواند در آن دنیا در پیشگاه پروردگار یگانه سربلند و سرافراز باشد ان شاءالله
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین