کد خبر: ۵۲۳۷۱۱
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳

پورقاز: ضربه اصلی را در سپاهان خوردم/ به تیم ملی برمی‌گردم

عزت‌الله پورقاز مدافع سپاهان در خصوص دعوت نشدن به تیم ملی گفت: مگر می‌شود ناراحت نباشم؟ اتفاقاً خیلی ناراحتم و حالم اصلاً خوب نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
عزت‌الله پورقاز در مقدماتی جام جهانی‌ همراه تیم ملی بود اما در لیست ۳۵ نفره برای حضور در جام جهانی‌ قرار نگرفت و بی‌شک این اتفاق، یک اتفاق تلخ برای اوست! بدبیاری‌های این مدافع بااخلاق و البته بدون حاشیه از بازی رفت با پرسپولیس آغاز شد كه به شدت مصدوم شد و بعد از آن حضور كج‌دار و مریز در تركیب سپاهان، او را از تیم ملی دور كرد! در این‌باره دقایقی با پورقاز صحبت كردیم كه در زیر می‌خوانید:

این بار جزو معدود دفعاتی در سال‌های اخیر بود كه به تیم ملی دعوت نشدی! ناراحت نیستی؟
مگر می‌شود ناراحت نباشم؟ اتفاقاً خیلی ناراحتم و حالم اصلاً خوب نیست. در بازی‌های مقدماتی همراه تیم ملی بودم و دوست داشتم در جام جهانی‌ هم می‌بودم اما نشد!

فكر می‌كنی شایسته حضور در اردوی تیم ملی بودی؟
حتی اگر شایسته حضور در اردوی تیم ملی بودم باز هم به نظر كی‌روش احترام می‌گذارم و گله‌ای از او ندارم. از صمیم قلب برای او و همه همبازیانم در جام جهانی‌ آرزوی موفقیت می‌كنم.
من ضربه اصلی را از نیمكت‌نشینی در سپاهان خوردم. خودتان بهتر می‌دانید در بازی با پرسپولیس سلامتی‌ام به خطر افتاد و اگر خدا به من رحم نمی‌كرد، نخاعم آسیب می‌دید، ابرویم پاره شد. انتظار داشتم وقتی برمی‌گردم تیم به من کمک كند اما منصور ابراهیم‌‌زاده در برخی از بازی‌ها به من بازی می‌داد و در برخی از بازی‌ها نه. شرایط روحی و روانی‌ام به هم ریخت و شاید کی‌روش به این خاطر من را دعوت نكرد.
با رفتن كرانچار هم من ضربه خوردم و هم سپاهان. بعد از رفتن كرانچار آیا اتفاق مثبتی برای سپاهان رخ داد؟ كرانچار دو بار با سپاهان قهرمان شده بود و اگر مربی بدی بود فدراسیون فوتبال او را برای تیم امید به خدمت نمی‌گرفت.

خب برای آینده چه برنامه‌ای داری؟
فوتبال برای من به پایان نرسیده است. بعد از جام جهانی‌ بلافاصله جام ملت‌ها از راه می‌رسد. در ادامه تلاشم بر این است که با یک انتخاب خوب دوباره به روزهای اوج برگردم و به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

یعنی از سپاهان جدا می‌شوی؟
قرارداد من با این تیم به پایان رسیده. هنوز سرمربی تیم مشخص نشده است. به همین خاطر من نمی‌توانم به صراحت در مورد تیم بعدی‌ام اظهارنظر كنم.

با توجه به اینكه سال‌های متمادی در اردوی تیم ملی بودی، آیا فكر می‌كنی در جام جهانی‌ از مرحله گروهی صعود كند؟

واقعیت این است تیم ملی در گروه سختی قرار گرفته و نمی‌توان انتظار صعود داشت اما من شک ندارم تیم ملی در هر سه بازی نمایش خوبی خواهد داشت. زیبایی فوتبال به غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است و شاید هم تیم ملی صعود كند.
خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین