کد خبر: ۵۲۳۷۶۵
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

قتل در ابهر، دستگیری در شمال

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری جوانی که در درگیری، دوست خود را به قتل رسانده بود در یکی از شهرهای شمالی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ جعفر رحمتی اظهار کرد: هفته گذشته جوانی 20 ساله در شهر ابهر با دوست 30 ساله خود درگیر شده بود که در این دعوا جوان 20 ساله با اسلحه گرم طرف دیگر درگیری را از پای درآورد و پس از حادثه از محل متواری شد.

وی تصریح ‌کرد: هر دو فرد از حسن شهرت خوبی در محل برخوردار نبودند و در یک درگیری ساده این اتفاق رخ داده که قاتل چند روز در یکی از شهرهای شمالی پنهان شده بود که با ردگیری ماموران آگاهی ابهر و همراهی ماموران آگاهی استان دستگیر شد.

این مسئول با بیان اینکه متاسفانه در چندین فقره قتلی که از ابتدای سال تاکنون در استان رخ داده، قاتلان و مقتولان در رده‌های سنی بین 18 تا 30 سال قرار داشته‌اند، افزود: خانواده‌ها باید دقت نظر لازم را نسبت به رفتارهای فرزندان خود داشته و مهارت‌های کلامی و رفتاری را به آنان آموزش دهند؛ چراکه عمده قتل‌ها با یک درگیری ساده آغاز شده است.

رحمتی ادامه داد: باید پذیرفت که در این حوادث کسی برنده نبوده و چندین خانواده تا سالیان سال درگیر تبعات آن می‌شوند؛ پس لازم است که خانواده‌ها توجه بیشتری نسبت به تربیت فرزندان خود داشته باشند و شهروندان نیز در صورتی که مشاهده کردند در محل زندگی آنها شرارت‌های پنهانی رخ می‌دهد که پلیس از آن بی‌خبر است بلافاصله پلیس را در جریان بگذارند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین