کد خبر: ۵۲۳۸۱۰
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
رییس سازمان اداری و استخدامی:

وزارت اطلاعات مرجع تایید دو تابعیت‌هاست

رییس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه وزارت اطلاعات مرجع تایید دو تابعیتی‌ها است، گفت: طبق قانون کسانی که به استخدام دولت جمهوری اسلامی در می‌آیند باید تابعیت ایران داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
جمشید انصاری امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به پرسشی درباره گزارش تحقیق و تفحص مجلس در مورد مدیران دو تابعیتی، اظهار کرد: من در جریان این گزارش نیستم و هنوز چیزی درباره آن نشنیده‌ام. باید گزارش را مکتوب و رسمی ببینم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نهادی مرجع تایید مدیران دو تابعیتی است، اظهار کرد: وزارت اطلاعات مرجع تایید این افراد است.

انصاری در ادامه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا از وزارت اطلاعات یا سازمان اداری و استخدامی هم برای تهیه گزارش تقاضای همکاری شده است و مکاتبه‌ای در این زمینه صورت گرفته است، گفت: با سازمان اداری و استخدامی مکاتبه کرده و فردی را برای مراجعه معرفی کردند که هیچگاه این مراجعه انجام نشد.

وی در مورد فرزندان و خانواده برخی وزرا که در گزارش مجلس به عنوان دو تابعیتی مطرح شده‌اند، تصریح کرد: طبق قانون کسی که به استخدام دولت جمهوری اسلامی در می‌آید خودش باید تبعه ایران باشد.

رییس سازمان اداری و استخدامی همچنین درباره راه‌اندازی سامانه پرداخت حقوق مدیران دولتی نیز بیان کرد: این سامانه تهیه و ابلاغ شده است و حقوق فروردین و اردیبهشت مدیران در این سامانه وارد می‌شود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین