کد خبر: ۵۲۴۱۳۰
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

ضیافت افطاری همراه با ویزیت رایگان

رییس انجمن مغز و اعصاب ایران ملقب به« پنجه طلای مازنی» اولین روز ماه مبارک رمضان با ویزیت رایگان و افطاری دادن به یکصد بیمار مغز و اعصاب در بابل به پایان برد .
آفتاب‌‌نیوز :
 دکتر سید ابراهیم کتابچی که از شاگرادان پروفسور سمیعی است ، شامگاه پنجشنبه در مسجد نقیب کلای بابل این تعداد بیماران را که از سراسر مازندران بوده اند، همراه با ضیافت افطاری ویزیت کرد.
دکتر کتابچی در حاشیه ویزیت بیماران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که از سال 84 در این مسجد که توسط وی و فرزندانش احداث شده ، علاوه بر افطاری دادن ، بیماران را به صورت رایگان ویزیت می کند .
وی افزود که برای ویزیت بیماران هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و تمامی افرادی که در حوزه مغز و اعصاب دچار مشکل هستند می توانند در این ضیافت افطاری حضور یافته و رایگان ویزیت شوند.
کتابچی از ساخت بزرگ ترین حسینیه جهان در تهران خبر داد و گفت که تاکنون برای ساخت آن 50 میلیارد ریال هزینه شده است .
وی افزود : تکمیل این حسینیه بدون زمین نیازمند هزینه 150 میلیارد ریالی است در سال های آینده تامین و تکمیل خواهد شد.
این پزشک مازندرانی ساخت بزرگ ترین حسینیه جهان در ایران را به عنوان بزرگترین کشور شیعه نشین ضروری دانست و تاکید کرد که ساخت آن را با سرعت بیشتری به پایان خواهد برد .
دکتر کتابچی که در تهران فعالیت پزشکی دارد ، در طول سال نیز با سفر به مازندران به مناسبت های مختلف بیماران مغز و اعصاب استان را به صورت رایگان ویزیت می کند .
در این ضیافت افطاری و ویزیت رایگان برخی از شخصیت های مازندرانی از جمله آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و چند تن از مدیران کل دستگاههای اجرایی ، شهروندان و بیماران حضور داشتند.
دکتر سید ابراهیم کتابچی از متخصصان مطرح مغز و اعصاب ایران زاده 1324 شهرستان بابل در استان مازندران و از شاگردان پرفسور سمیعی است.
منبع: ایرنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین