کد خبر: ۵۲۴۲۶۹
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

جنگجو مثل اشکان ، سرسخت مثل کی‌روش

شاید تنها کسی که باور داشت کاپیتان تیم ملی به جام جهانی می رسد ، شخص سرمربی بود.
آفتاب‌‌نیوز :
از روز گذشته یکی از مهمترین اتفاقات برای تیم ملی فوتبال ایران رخ داد . اشکان دژاگه کاپیتان اثرگذار تیم ملی پس از دو ماه آسیب دیدگی تمرینات پا به توپ را آغاز کرد. از روزی که خود کارلوس کی روش خبر از آسیب دیدگی و جراحی اشکان تنها چند روز پس از پیوستن به ناتینگام فارست داد و گفت او 6 هفته ای دور از میادین خواهد بود ، بسیاری فکر می کردند این بازیکن که پیش از آن هم چند ماهی را فوتبال بازی نکرده ، برای جام جهانی در اختیار نخواهیم داشت.

این اما برای کی روش باور پذیر نبود و اشکان هم نمی خواست خیلی ساده ، مکهمترین تورنمنت زندگی اپعمرش و احتمالا آخرین شانس حضور در جام جهانی را از دست بدهد. او از همان روز به ایران آمد و دور از خانواده ، در کمپ تیم های ملی مستقر بود. بی آنکه مصاحبه ای بکند ، حرفی بزند یا چیزی بگوید، هر روز می آمد ، ساعت ها می ماند و بعد می رفت. 

اشکان که هیچ وقت از زمان مهاجرت خانواده تا امروز این مدت طولانی را در ایران نبوده است ، بیش از 5 ساعت در روز ، در طول هفته در پک تمرین کرد و از دیروز با تیم ملی پا به توپ شد. او هنوز زیر نظر میک مک درموت تمرین جادگانه می کرد. با اعتماد ویژه کی روش و تلاش کادرپزشکی ، اشکان از اردوی ترکیه به طور جدی وارد فاز تمرینات تاکتیکی می شود و. رد بازی های دوستانه قبل از جام جهانی بی شک آماده بازی های جام جهانی خواهد شد. اتفاقی که حاصل باور کی روش و تلاش بی وقفه خودش و کادر پزشکی است. 

حتما شما دوستداران فوتبال هم می دانید چقدر فرق میان تیم ملی با بودن و نبودن این بازیکن است.

ایسنا 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین