کد خبر: ۵۲۴۳۳۲
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

مشهورترین اوباش تهران دستگیر شد

رئیس پلیس پایتخت از دستگیری معروف‌ترین اوباش تهران در ۵۰۰ متری مرز ترکیه خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حسین رحیمی امروز پس از دستگیری "وحید م" از معروف‌ترین اراذل و اوباش سطح یک تهران و کشور اظهار کرد: چهارشنبه شب خبر وقوع قتل در یک مهمانی مجردی به پلیس اطلاع داده شد و ماموران پلیس با حضور در بیمارستان متوجه شدند که سه نفر از سوی یکی از اراذل و اوباش معروف تهران به نام "وحید. م" مورد اصابت چاقو قرار گرفته‌اند که یکی از آنان به دلیل وخامت حالش جان خود را از دست داد.

رحیمی با بیان اینکه با شناسایی قاتل اقدامات پلیس برای دستگیری وی آغاز شد، گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد که متهم به قتل یکی از معروف‌ترین اشرار سطح یک تهران است که حدود ۲۴ ساعت پس از آزادی از زندان مرتکب به قتل شده است. این فرد چند ماه پیش به دلیل فحاشی و ارعاب در فضای مجازی با فردی دیگر معروف به هانی دستگیر شده که ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل با قید وثیقه از زندان آزاد شده و به همین مناسبت دوستانش برایش جشن آزادی گرفته بودند، اما در این جشن او اقدام به کشتن یکی از دوستانش به نام "حسین گ" را کرد و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

رحیمی با بیان اینکه متهم پس از ارتکاب قتل بلافاصله به خانه‌اش رفته و با جمع‌آوری مدارک قصد سفر قاچاقی به کشور ترکیه را داشت، گفت: این فرد به سرعت خودش را به یکی از شهر‌های مرزی در محدوده ماکو و پل دشت رسانده و قصد داشت که به همراه تعدادی از دوستانش از طریق یک قاچاقچی انسان به ترکیه فرار کند که خوشبختانه با رصد قوی اطلاعاتی و همکاری خوب مرزبانی ماکو و ماموران پلیس آگاهی پل دشت، این فرد دستگیر شد.

رئیس پلیس پایتخت درباره جزئیات دستگیری این فرد نیز اظهارکرد: متهم در یکی از روستا‌های کوهستانی واقع در ۵۰۰ متری مرز ترکیه مخفی شده و در حالیکه در زیر یک تخته سنگ به خواب رفته بود توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

رحیمی با بیان اینکه این فرد با کمک همدستانش تمامی اسناد و شواهدی که پلیس می‌توانست از طریقش اقدام به شناسایی وی کند را از بین برده بود، گفت:، اما ماموران پلیس با توان بالای اطلاعاتی خود این فرد را دستگیر کردند.

وی با اشاره به سوابق متهم دستگیر شده خاطرنشان کرد: متهم که متولد سال ۱۳۶۳ است پیش از این هشت بار به اتهام جرایم مختلف روانه زندان شده و ده‌ها بار نیز به خاطر ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی پلیس دستگیر شده بود. در جرایم این فرد اتهام قتل، مزاحمت، درگیری، ایجاد رعب و وحشت، تهدید و... وجود دارد که آخرین مورد دستگیری وی نیز مربوط به درگیری لفظی‌اش در فضای مجازی با یکی از اراذل و اوباش بود که پس از یک ماه و نیم با قید وثیقه از زندان آزاد شد.

رحیمی درباره اینکه چرا چنین متهمی آنقدر زود از زندان آزاد شد، گفت: دلیلش را باید از مسئولان قضایی بپرسید.

رحیمی افزود: این فرد از معروف‌ترین اراذل و اوباش تهران و کشور بود و معتقد بود که همه چیز باید در خدمت او باشد و او گنده لات کشور است، اما دیدید که چطور به دام پلیس افتاد وهمین می‌بایست درس عبرتی باشد برای دیگر مجرمان واراذل و اوباشی که قصد دارند امنیت مردم را به خطر بیندازند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین