کد خبر: ۵۲۴۴۰۷
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

حاشیه‌های نیمه اول دیدار ایران و ازبکستان/ از حضور شفر و کرانچار تا صدای شیپور هنگام پخش سرود ازبکستان

در مراسم آغازین بازی هنگامی که سرود تیم ملی ازبکستان در حال نواخته شدن بودن، برخی از تماشاگران که شور وشوق زیادی برای این بازی داشتند صدای شیپورهای خود را قطع نکردند.
آفتاب‌‌نیوز :
نیمه اول دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران ازبکستان با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان رسید. تک گل این نیمه را روزبه چشمی به ثمر رساند. این مسابقه آخرین بازی تیم ملی است که قبل از جام جهانی در ایران برگزار می شود.

در مراسم آغازین بازی هنگامی که سرود تیم ملی ازبکستان در حال نواخته شدن بود، برخی از تماشاگران که شور وشوق زیادی برای این بازی داشتند صدای شیپورهای خود را قطع نکردند. رسم است که در زمان پخش شدن سرود تیم ها ورزشگاه در سکوت کامل باشد.

در زمان پخش شدن سرود تیم ملی ایران، هواداران پرچم بسیار بزرگ ایران را به نمایش گذاشتند.
تیم ملی ایران در این بازی برای اولین بار با لباس های ویژه جام جهانی خود به میدان رفت. به نظر می رسد در این لباس‌ها نسبت به گذشته تغییرات اندکی ایجاد شده است. ایران در این بازی با پیراهن قرمز رنگ که لباس دوم ایران در جام جهانی است به میدان رفت.

تماشاگران برای این بازی شور فراوانی داشتند و صدای شیپورهای آنها در اکثر دقایق بازی شنیده می شد.

نکته قابل توجه ترکیب انتخابی کیروش برای این بازی حضور علی قلی زاده هافبک تهاجمی سایپا در پست دفاع چپ بود. روزبه چشمی هم که در چند بازی اخیر تیم ملی در پست دفاع وسط کرده بود، در این بازی در پست تخصصی خود یعنی هافبک دفاعی به میدان رفت.
تماشاگران تیم ملی ایران در همه صحنه‌های خطا با صدای شیپور و سوت های خود به بازیکنان حریف و داور واکنش نشان می دادند.

مارکار آقاجانیان، مربی تیم ملی در بیشتر دقایق بازی در کنار زمین حضور داشت و نکات فنی را به بازیکنان یادآوری می کرد.

سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید به همراه بازیکنان این تیم، مهدی تاج و محمدرضا ساکت، رییس و دبیر کل فدراسیون فوتبال در جایگاه ویژه حضور دارند. وینفرد شفر هم اولین کسی بود که در جایگاه ویژه حضور پیدا کرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین