کد خبر: ۵۲۴۵۶۲
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸

روایت جالب بشار رسن از وساطت سید جلال در جشن قهرمانی پرسپولیس

بازیکن عراقی پرسپولیس روایتی جالب از روز جشن گرفتن با پرچم کشورش در ورزشگاه آزادی و وساطت سید جلال داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
پرسپولیس توانست بعد از پیروزی در بازی پایانی خود برابر سپیدرود در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی بگیرد. معمولا رسما است که بازیکنان خارجی با پرچم کشور خود در جشن قهرمانی شرکت می کنند اما ظاهرا برای بشار رسن این مشکل به وجود آمده و اجازه بردن پرچم عراق را به این بازیکن به ورزشگاه ندادند.

این بازیکن عراقی در گفت و گویی تلویزیونی که با یک شبکه عراقی داشت، گفت: قهرمانی ما در لیگ خیلی زود نهایی شد و من خودم را آماده جشن قهرمانی کردم و پرچم عراق را آماده کرده بودم که با آن در ورزشگاه آزادی عکس بگیرم. وقتی می خواستم وارد زمین شوم عده ای به من گفتند که به خاطر جنگ بین ایران و عراق هواداران با دیدن پرچم عراق ناراحت می‌شوند و بهتر است که من با پرچم وارد نشوم.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: من متوجه این حرکت آنها نشدم و گفتم که فوتبال از سیاست جدا  است و زمان جنگ گذشته است. یکی از مسئولان باشگاه به من پیشنهاد داد که با پرچم در گوشه ای از ورزشگاه عکس بگیرم بدون آنکه کسی متوجه شد اما من چنین چیزی را قبول نکردم و به آنها گفتم چطور بازیکنان کروات و دیگر بازیکنان خارجی می توانند پرچم کشور خود را به زمین بیاورند اما من نمی توانم تا اینکه به ذهنم خورد که نزد سید جلال حسینی بروم. او کاپیتان تیم است و همه به این بازیکن احترام می گذارند. سید جلال به من گفت که چه کسی چنین چیزی را به تو گفته است؟ او گفت که من می توانم با پرچم کشورم دور افتخار زنم و خوشبختانه اینگونه بود که سید جلال مشکلم را حل کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین