کد خبر: ۵۲۴۵۹۵
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۳

برخورد گرم رئیس جمهور با کی روش+تصاویر

اعضای تیم ملی فوتبال ایران در آخرین روزهای حضورشان در کشور پیش از حضور در جام جهانی روسیه به دیدار رئیس جمهور رفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
کارلوس کی روش و اعضای تیم ملی، مدیران فدراسیون و داوران حاضر در جام جهانی روسیه امروز به دیدار دکتر حسن روحانی رئیس جمهور ایران رفتند و با استقبال رئیس جمهور مواجه شدند.

در این دیدار دکتر روحانی رئیس جمهور ایران، برخورد خیلی گرمی با کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی داشت. این اتفاق در حالی رخ داد که سرمربی تیم ملی بعد از بازی با ازبکستان بشدت از شرایط ناراضی به نظر می رسید و عکس های غم انگیزی از او منتشر شد. با این وجود در دیدار امروز با رئیس جمهور باردیگر لبخند به لب سرمربی تیم ملی آمد.

او حتی در عکس دسته جمعی که با حضور رئیس جمهور و اعضای تیم ملی و میهمانان گرفته شد در حالی در کنار رئیس جمهور نشست که در سمت دیگر ایشان وزیر ورزش نشسته بود. به نظر می رسد این دیدار می تواند تاحدودی آرامش از دست رفته سرمربی و تیم ملی را به آن ها بازگرداند چرا که در آستانه رقابت های جام جهانی عدم آرامش سرمربی تیم ملی نیز می تواند به معنای از دست رفتن آرامش روحی تیم باشد.

نکته جالب اینجا است که در این مراسم مهدی تاج و محمدرضا ساکت به عنوان رئیس فدراسیون و مدیرتیم های ملی حاضر بودند اما محوریت با کارلوس کی روش بود و او بیشترین زمان را در کنار رئیس جمهور حضور داشت. او همانطور که گفته شد در جایگاهی هم وزن وزیر ورزش و جوانان و در صندلی کناری رئیس جمهور در عکس یادگاری پایانی نشست.


منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین