کد خبر: ۵۲۴۶۲۸
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

مسی برای پنجمین بار برنده "کفش طلا" شد

لیونل مسی با وجود این که از هفته‌ها پیش مشخص شده بود، برنده کفش طلا و بهترین گلزن فصل لالیگا شده، شب گذشته به صورت رسمی به این عنوان دست یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
مهاجم بارسلونا با به ثمر رساندن 34 گل توانست برای پنجمین بار جایزه "کفش طلا" و پیچیچی را به خود اختصاص دهد.

به‌ گزارش ‌آس، لیونل مسی با وجود این که از هفته‌ها پیش مشخص شده بود، برنده کفش طلا و بهترین گلزن فصل لالیگا شده، شب گذشته به صورت رسمی به این عنوان دست یافت. مهاجم بارسلونا شب گذشته (یکشنبه) در هفته‌ سی و هشتم لالیگا برابر رئال سوسیداد به میدان رفت اما نتوانست در این بازی گلزنی کند. با این حال 34 گل او در هفته‌های اخیر باعث شد به دو عنوان ذکر شده دست یابد.

مهاجم آرژانتینی برای کفش طلای اروپا با محمد صلاح رقابت می‌کرد و مهاجم لیورپول توانست 32 گل به ثمر برساند. در جایگاه سوم دیگر بازیکن حاضر در لیگ برتر دیده می‌شود. هری کین، مهاجم تاتنهام نیز با این دو بازیکن در حال رقابت بود.

مسی در حالی توانست برترین گلزن لالیگا شود که هشت گل بیشتر از کریستیانو رونالدو به ثمر رسانده بود. مهاجم آرژانتینی توانست برای پنجمین بار برنده توپ طلا و پیچیچی شود. بر این اساس او تنها در رقابت‌های لالیگا یک بازیکن را بالاتر از خود می‌بیند. تلمو سارا که در دهه 45 بازی می‌کرد توانست با پیراهن اتلتیک بیلبائو 6 بار جایزه پیچیچی را کسب کند. تنها عنوان شخصی که مسی در این سال می‌تواند به دست بیاورد، توپ طلا است.

او پس از سال 2015 نتوانست به این جایزه دست پیدا کند. عملکرد مسی در جام جهانی بدون شک در کسب ششمین توپ طلایش تاثیر مستقیم خواهد گذاشت. او می‌توانست با کسب این جایزه از رونالدو پیشی بگیرد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین