کد خبر: ۵۲۴۶۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

رییس سازمان حج و زیارت: هیچ برنامه‌ای برای از سرگیری عمره نداریم/ 6 میلیون نفر در انتظارحج عمره

آفتاب‌‌نیوز :
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در حال حاضر سازمان حج و زیارت هیچ برنامه‌ای برای از سرگیری دوباره حج عمره ندارد.

حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت اظهار کرد: سازمان حج و زیارت در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای از سرگیری دوباره حج عمره ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: هیچ گونه اقدامی برای برگزاری و از سر گیری حج عمره از طرف سازمان حج و زیارت صورت نگرفته است و اخبار خرید و فروش فیش‌های حج عمره به مفهوم از سرگیری دوباره حج عمره نیست.

رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: نقل و انتقال فیش حج عمره در همه دوره‌ها وجود داشته است و این مسئله در حال حاضر نیز به لحاظ قانونی هیچ گونه منعی ندارد و آزاد است.

محمدی در ادامه در تشریح تعداد ثبت نام کنندگان حج عمره، یادآور شد: آمار ثبت‌نام کنندگان حج عمره در سال‌های 90 و 91 به 6 میلیون نفر رسید و این افراد هم اکنون در انتظار تعیین تکلیف عمره هستند.

وی با بیان اینکه ممکن است عده‌ای از آمار 6 میلیون نفر ثبت‌نام کننده در حج عمره، هم اکنون منصرف شده باشند و به هر دلیلی قصد نقل و انتقال فیش حج خود را به دیگران داشته باشند، گفت: سازمان حج و زیارت برای تسهیل در امر نقل و انتقال و خرید و فروش فیش حج عمره، هیچ گونه محدودیتی قرار نداده است و دارندگان فیش‌های عمره می‌توانند در صورت تمایل با همکاری دفاتر مجاز به این امر مبادرت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
0
پول خود رابه دامان سعودی ها نریزید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
0
ای ملت عزیز ورحیم لطفاً هزینه زیارت خود رادرراه مسیر زندگی جوانان خرج کنید تاخداوند صواب صدحج عمره نصیبتان کند من خودم این کارراکردم وخیلی راضی هستم رضای خدا دررضایت درماندگان است.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین