کد خبر: ۵۲۴۷۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
نامه ۸ عضو از ۱۲ عضو کمیته تعیین مصادیق محتواي مجرمانه به دادستان کل کشور

۶ وزیر و ۲ نماینده مجلس خواستار رفع فیلتر توئیتر شدند+اسامی

شش وزیر و دو نفر از نمایندگان مجلس عضو کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با ارسال نامه ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در این کار گروه شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
با توجه به افزایش تقاضاي عمومي و جامعه رسانه‌اي كشور براي رفع فيلتر توئيتر و فعاليت جوانان و رسانه‌ها در اين فضا، امروز نامه‌اي با تایید وامضاء هشت نفر از اعضا كميته تعيين مصاديق محتواي مجرمانه (۶ نفر از اعضاء دولت و دو نفر از نمايندگان مجلس ) براي دادستان كل كشور مبني بر طرح اين موضوع در كارگروه تعيين مصاديق محتواي مجرمانه و رفع فيلتر توئيتر ارسال شده است. 

به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در اين نامه با اشاره به دلايل منطقي و مستند براي رفع فيلتر توئيتر ، اين فضا را فضايي براي نقش آفريني موثرتر براي فعالين رسانه‌اي كشور و جوانان مطرح نموده است چرا كه استفاده از فضاي رسانه‌اي بين‌المللي تاثير بسيار قويتري در جامعه جهاني خواهد داشت.

اين نامه به تایید و امضاء جهرمي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، بطحايي وزير آموزش و پرورش، علوي وزير اطلاعات، آوايي وزير دادگستري، غلامي وزير علوم، صالحي وزير ارشاد، سبحاني‌فر نماينده مردم سبزوار (رئيس كميته مخابرات مجلس) و كاظمي نماينده مردم ملاير در مجلس رسيده است.

اعضاي كميته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ۱۲ نفر هستند و در صورت طرح این موضوع در اين كميته، با نظر مساعد امضاء كنندگان اين نامه ، توئيتر رفع فيلتر خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
تندروها نذاشتن
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
0
0
نمایندگان مردم باید حرف اول و اخر رابزنند وزرا مجری هستند چرا بعضی هنوز نفهمیده اند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین